postepowanie-z-uciazliwymi-pracownikami.-151-blyskotliwych-rozwiazan scan.pdf
(
2377 KB
)
Pobierz
Postępowanie z uciążliwymi pracownikami
24.
Agresywnym pracownikom
przedstaw alternatywę, a nie tylko obiekcje. . . . . . . . . . . 40
25.
Prowadź dokumentację
niepożądanych zajść i zachowań . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
26.
Obserwuj przebieg rozmów
telefonicznych trudnych pracowników . . . . . . . . . . . . . . 43
27.
Dostrzegaj pracowników,
którzy potraią rozwiązywać konlikty . . . . . . . . . . . . . . . 44
28.
Biuro nie jest żłobkiem ani przedszkolem . . . . . . . . . . . . 45
29.
Irracjonalne prośby traktuj jak wstęp do rozmowy . . . . 47
30.
Zatrudniaj z głową. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48
31.
Zwalniaj z głową . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
32.
Zachęcaj swoich podwładnych, by informowali Cię
o problematycznych zachowaniach swoich kolegów . . . 50
33.
Nie obawiaj się zwrócić uwagi
problematycznemu menedżerowi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52
34.
Problematyczny pracownik na wypowiedzeniu . . . . . . . 53
35.
Opracuj system składania skarg . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 54
36.
Bądź wzorem do naśladowania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55
37.
Zachęcaj menedżerów, by o problemach
informowali swoich przełożonych . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56
38.
Nie udzielaj reprymend skierowanych do ogółu. . . . . . . 57
39.
Nie matkuj trudnym pracownikom . . . . . . . . . . . . . . . . . 58
40.
Promuj pracę zespołową. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
41.
W razie potrzeby usuń członka zespołu. . . . . . . . . . . . . . 61
42.
Rozmawiaj z pracownikami odchodzącymi z pracy. . . . 62
43.
Gdy pracownicy opierają się zmianom . . . . . . . . . . . . . . 63
44.
Nieskuteczni menedżerowie
plotkują o swoich podwładnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
45.
Ach, te nieobecności . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 66
46.
Czy praca jest sprawiedliwie dzielona
między wszystkich pracowników? . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
47.
Nie podważaj autorytetu swoich menedżerów . . . . . . . . 68
Spis treści
48.
Pamiętaj o pozostałych pracownikach . . . . . . . . . . . . . . . 69
49.
Pomocy! Jak mam znaleźć prawnika?. . . . . . . . . . . . . . . . 70
50.
Wykorzystaj Program Pomocy Pracownikom. . . . . . . . . 72
51.
Zrób sobie przerwę . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
52.
Połóż kres złodziejstwu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74
53.
Stosuj różne podejścia. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75
54.
Promuj pozytywne zachowania w pracy . . . . . . . . . . . . . 76
55.
Nie ustawaj w szkoleniu swoich ludzi. . . . . . . . . . . . . . . . 77
56.
Żadnych odruchów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78
57.
Czy romans zaszkodzi irmie? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79
58.
Jak poradzić sobie ze skutkami nieprzyjemnego
rozstania dwojga romansujących ze sobą podwładnych 80
59.
Gdy pracownik niestosownie się ubiera . . . . . . . . . . . . . . 81
60.
Potrząśnij spóźnialskimi. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 82
61.
Ocena pracownika może być planem
rozwiązania jego problemów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 83
62.
Rozliczaj pracowników z nieodpowiedniego
posługiwania się komputerem i Internetem . . . . . . . . . . 84
63.
Zduś w zarodku skłonność do faworyzowania
niektórych pracowników . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85
64.
Pozbądź się problematycznych menedżerów. . . . . . . . . . 86
65.
Gdy pracownik chce pożyczyć pieniądze. . . . . . . . . . . . . 87
66.
Dlaczego przeprosiny są tak ważne. . . . . . . . . . . . . . . . . . 88
67.
Przypominaj pracownikom o hierarchii zwierzchności. 90
68.
Wymagaj od swoich ludzi wrażliwości . . . . . . . . . . . . . . . 91
69.
Tak przy okazji: „Na tym polega twoja praca” . . . . . . . . . 92
70.
Uważaj na wyróżniających się pracowników. . . . . . . . . . 93
71.
Kiedy należy ograniczać straty . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
72.
Zniechęcaj pracoholików . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96
73.
Co będę z tego miał? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97
74.
Poproś problematycznych pracowników
o przeprowadzenie samooceny . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98
75.
Doceniaj przemiany pracowników . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99
Postępowanie z uciążliwymi pracownikami
76.
Utrzymywanie dystansu wobec osób napastliwych . . . 100
77.
Zniechęcaj ludzi do rasistowskich dowcipów . . . . . . . . 101
78.
Poproś współpracownika,
aby posprzątał w swoim boksie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 102
79.
Różnicy zdań nie traktuj jako ataku na swoją osobę . . 104
80.
Jak rozmawiać ze współpracownikiem
na temat higieny osobistej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105
81.
Odgrywanie ról przed konfrontacją . . . . . . . . . . . . . . . . 106
82.
Skłoń kolegów, by szanowali Twój czas . . . . . . . . . . . . . 107
83.
Nie dolewaj oliwy do ognia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
84.
Nie daj się irmowym primadonnom . . . . . . . . . . . . . . . 110
85.
Nie daj się osobom, które szukają dziury w całym . . . . 111
86.
Dowiedz się, jakie prawa przysługują Ci w pracy . . . . . 112
87.
Agresywnych współpracowników
podejmuj na własnych warunkach . . . . . . . . . . . . . . . . . 113
88.
Wyznacz zasady omawiania spornych kwestii
wewnątrz zespołu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 114
89.
Jak radzić sobie z osobami, które oczerniają innych . . 115
90.
Gdy kolega nie chce współpracować. . . . . . . . . . . . . . . . 116
91.
Naucz się radzić sobie z ludźmi,
którzy wiecznie narzekają. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 118
92.
Telefon komórkowy i związane z nim problemy. . . . . . 119
93.
Niektóre rozmowy telefoniczne
powinny pozostać poufne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
94.
Wyobraź sobie, jak odnosisz sukces . . . . . . . . . . . . . . . . 122
95.
Jak poradzić sobie z rocznicowym
przyjęciem-niespodzianką . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123
96.
Ach te lunche… . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 124
97.
Jak radzić sobie z ludźmi,
którzy nieustannie Ci przeszkadzają. . . . . . . . . . . . . . . . 126
98.
Nie pozwól, by agresywny współpracownik
przejął kontrolę nad spotkaniem. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127
99.
Zwróć uwagę na różnice pokoleniowe . . . . . . . . . . . . . . 129
Spis treści
100.
Nie toleruj podsłuchiwania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 130
101.
Podaj pomocną dłoń . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131
102.
Pokonaj uczucie zazdrości . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 132
103.
Zadbaj o to, by szef usłyszał również
Twoją wersję wydarzeń . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 133
104.
Jak podnieść się po upadku . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 134
105.
Daj sobie siłę. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 136
106.
Zapytaj kolegę o opinię . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 137
107.
Poproś o wsparcie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 138
108.
Z krytyką walcz pochwałami . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 139
109.
Nie toleruj niestosownych e-maili. . . . . . . . . . . . . . . . . . 140
110.
Jeśli musisz, zmień miejsce pracy . . . . . . . . . . . . . . . . . . 141
111.
Biurowi samotnicy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 142
112.
Nie wszystko na raz . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 143
113.
W podróży . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 144
114.
Kiedy iść do sądu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 145
115.
Odzyskiwanie zaufania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 146
116.
Wypracuj sobie przydatne nawyki . . . . . . . . . . . . . . . . . 147
117.
Uważaj na to, komu się zwierzasz . . . . . . . . . . . . . . . . . . 148
118.
Zostań liderem lidera . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 149
119.
Domagaj się szacunku. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 150
120.
Zostań mediatorem w swoim otoczeniu . . . . . . . . . . . . 151
121.
Gdy kolega nie chce zwrócić pożyczonych pieniędzy . 152
122.
Baw się i nie zważaj na malkontentów . . . . . . . . . . . . . . 153
123.
Uważaj na „proroków” . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 154
124.
Przygotuj się do spotkania z szefem . . . . . . . . . . . . . . . . 155
125.
Epidemia grypy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 156
126.
Uważaj na manipulatorów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 157
127.
Sztuka ripostowania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 158
128.
Uwaga! Współpracownik umniejsza
Twoje zasługi w oczach szefa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 160
129.
W pułapce perfekcjonizmu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 161
130.
Wykorzystuj dostępne atuty . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 162
Plik z chomika:
azureuva
Inne pliki z tego folderu:
Drew Conway, John Myles White uczenie maszynowe dla programistów helion.pdf
(28329 KB)
Ewa Lisowska kobiecy styl zarządzania ebook.pdf
(4275 KB)
przyciąganie bogactwa. życie w pełnej harmonii ze światem pełna wersja.pdf
(3156 KB)
dos. leksykon kieszonkowy full scan.pdf
(2153 KB)
klucz do sekretu. przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz ebook.pdf
(2420 KB)
Inne foldery tego chomika:
Alchemia Kariery
Audio Booki
biznes, ekonomia, finanse
Bralczyk Jerzy - Porzekadła na każdy dzień
Brian Tracy
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin