Herrond-Undergoattail.pdf

(4611 KB) Pobierz
BOHATER
Imi´:
Rasa:
Obecna profesja:
Poprzednia profesja:
®
TM
Herrond Undergoattail
Elf
Szpieg
Najemnik
GRACZ
Imi´:
OPIS BOHATERA
Wiek:
Kolor oczu:
Kolor w∏osów:
Znak gwiezdny:
Andrzej Krybus
Mistrz Gry:
Rok kampanii:
80
brązowe
P∏eç:
Waga:
Wzrost:
facet
65
Kampania:
brązowe
170
PUNKTY DOŚWIADCZENIA
Obecne:
Razem:
Wymund Pustelnik
Rodzeƒstwo:
Miejsce urodzenia:
Znaki szczególne:
Ruch/odwrót:
RUCH W WALCE
10
Szar˝a:
20
Bieg:
30
CECHY
Cechy g∏ówne:
Poczàtkowa
Schemat
Rozwoju
Aktualna
Cechy
drugorz´dne
Poczàtkowa
Schemat
Rozwoju
Aktualna
PUNKTY ZBROI
Zr
Int
SW
Ogd
G∏owa
WW
US
K
Odp
36
10
A
44
10
˚yw
30
5
35
S
31
5
36
Wt
48
10*
58
Sz
33
5
38
Mag
34
10
44
PO
31
5
36
PP
Korpus
3
01-15
3
56-80
46(51) 54(59)
1
1
10
+2
3
3
4
0
+
4
1
Prawa
r´ka
Lewa
r´ka
2
12
BROŃ
3
Zasi´g
Prze∏ad.
Cechy or´˝a
przebijający zbroję
3
36-55
Nazwa
Obc.
Kategoria
długi
łuk
Si∏a
broni
16-35
M.Dlugi
Łuk
m.Miecz
45
25
3 (+1)
30/60
1 akcja
zwykła
S
sztyletx2
Tarcza
s-3
Prawa
noga
Lewa
noga
3
PANCERZ
Opancerzenie proste
Typ pancerza
Opancerzenie z∏o˝one
Typ pancerza
Obc.
Lokacja cia∏a
PZ
Akcje podstawowe
Typ
Akcje z∏o˝one
Bieg
Finta
Odepchni´cie
Opóênienie
Ostro˝ny atak
Parowanie
Pozycja obronna
Skok
Szaleƒczy atak
Punkty Zbroi
3
91-00
81-90
ZESTAWIENIE AKCJI
Typ
Akcja podwójna
Akcja
Akcja
Akcja
Akcja podwójna
Akcja
Akcja podwójna
Akcja podwójna
Akcja podwójna
Atak wielokrotny
Akcja podwójna
Odwrót
Akcja podwójna
Prze∏adowanie
Ró˝nie
Ruch
Akcja
Rzucenie zakl´cia
Ró˝nie
Szar˝a
Akcja podwójna
U˝ycie przedmiotu
Akcja
Wstawanie/
Dosiadanie wierzchowca
Akcja
Wycelowanie
Akcja
Wykorzystanie umiej´tnoÊci
Ró˝nie
Zwyk∏y atak
Akcja
kaftan kolczy
60
korpus
2
©2005 Games Workshop, Ltd. wyra˝a zgod´ na wykonanie kopii tej strony tylko do u˝ytku osobistego.
KOSMIT 2013
www.kosmitpaczy.pl
UMIEJĘTNOŚCI
Podstawowe
Charakteryzacja
Dowodzenie
Hazard
Jeêdziectwo
Mocna g∏owa
Opieka nad zwierz´tami
Plotkowanie
P∏ywanie
Powo˝enie
Przekonywanie
Przeszukiwanie
Skradanie si´
SpostrzegawczoÊç
Sztuka przetrwania
Targowanie
Ukrywanie si´
WioÊlarstwo
Wspinaczka
Wycena
Zastraszanie
Wykupione
s
s
s
s
s
s
s
s
+10
s
+20 ZdolnoÊci pokrewne
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
ZDOLNOŚCI
ZdolnoÊç
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
Pergaminy rysik tuba na pergaminy
Opis
widzenie w ciemnosciach
30m przy
świetle
gwiazd
________________________________
________________________________
umożliwia korzystanie z danego typu broni
bystry wzrok
+10 do spo, i czytania z warg
Bron specjalna Dlugi
łuk
________________________________
________________________________
1 na rundę wyciągnięcie przedmiotu to akcja
błyskawiczna
________________________________
może przeładować broń strzelecką w czasie krótszym o
akcję
błyskawiczne przeladowanie
szybkie wyciągniecie
INT
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
opanowany
Silny cios
+ 5 do bazowej SW
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
Rozbrojenie
Ogłuszenie
Strzal mierzony
Czuly Słuch
twardziel
szybki refleks
WYPOSAŻENIE
Przedmiot
________________
________________
cynowe naczynia koc bukłak
Obc.
______
______
______
______
______
______
______
______
______
______
______
______
______
______
Opis
___________________________
Przybory do pisania i pergamin
Plecak
Pas Awantrunika
___________________________
Liberia Słuzacego
___________________________
___________________________
przybory do pisania ( zdobione 25zk)
Umiej´tnoÊci
zaawansowane
_____________
_____________
Wiedza Elfy Jezyk
staroświatowy Elficki
Wykupione
s
s
s
s
s
s
s
s
+10
s
+20
ZdolnoÊci
pokrewne
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
________________
________________
woreczek prochu
________________
Podróżne odzienie
Wiedza Kislev
Zapałki
___________________________
___________________________
Unik
_____________
_____________
C I PISANIE
Sekretny jezyk
bitewny
________________
Pochodnie
rytualny noz
metr krawiecki
x1
________________
________________
________________
________________
________________
________________
________________
________________
Mikstura leczenia
Fiolka z truciznax4
talizman szczescia x
haki wspinaczkowe
___________________________
___________________________
_____________
Gadanina
_____________
Otwieranie
Zamkow
_____________
x
___________________________
instant death
___________________________
___________________________
pierscien rodu vonterurow
___________________________
ksiega wiedzy tajemnej
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
lina 20 metrów
Prowiant
x9
___________________________
x 4
___________________________
PIENIĄDZE
Z∏ote korony (zk)
_______________
Srebrne szylingi (s)
153zk(150 w klejnocie)
_______________
Mosi´˝ne pensy (p)
©2005 Games Workshop, Ltd. wyra˝a zgod´ na wykonanie kopii tej strony tylko do u˝ytku osobistego.
KOSMIT 2013
www.kosmitpaczy.pl
Zgłoś jeśli naruszono regulamin