Nowoczesna_rekrutacja_2015.pdf

(8580 KB) Pobierz
PARTNER
GŁÓWNY
PARTNER
MERYTORYCZNY
3827233
3
BADANIA MARKI PRACODAWCY W INTERNECIE
ANALIZA PROCESU REKRUTACYJNEGO
BUDOWANIE EVP
EDUKACYJNE WARSZTATY EMPLOYER BRANDING
KOMPLEKSOWE DORADZTWO EMPLOYER BRANDING I REKRUTACJA
BADANIA ASPIRACJI ZAWODOWYCH GRUP DOCELOWYCH
NAPISZ DO NAS I DOWIEDZ SIĘ, CO MOŻEMY WSPÓLNIE OSIĄGNĄĆ:
hello@pracowniaeb.pl
Powered by
3827233
3
NOWOCZESNA REKRUTACJA
2.015
PARTNER
GŁÓWNY
PARTNER
MERYTORYCZNY
3827233
3
Poradnik zawiera teksty autorów:
Bartosz Sendrowicz, Szymon Motławski, Zyta Machnicka,
Urszula Płosarek, Olga Papacz, Monika Reszko, Rafał Glogier-Osiński, Grzegorz Kwiatkowski,
Piotr Lemieszek, Joanna Żeleźnicka-Rychlik, Magdalena Ostrowska, Katarzyna Opiekulska,
Sylwia Nowińska, STX Next
Koordynator projektu, redaktor:
Karolina Borucińska
Projekt graficzny okładki i środka:
Aleksandra Hyz
Opracowanie graficzne:
Monika Wedder
Specjalista przestrzeni barwnej:
Łukasz Irzyk
Korekta:
Joanna Dzik
ISBN:
978-83-268-2237-7
© 2015 Agora SA, wydanie II
All rights reserved. Wszystkie prawa zastrzeżone. Żadna część ani całość dzieła
nie mogą być reprodukowane bez wcześniejszej pisemnej zgody wydawcy
Wydanie bezpłatne
Materiał reklamowy znajduje się na stronach:
14-15, 18-19, 25, 28-31, 39, 49, 50-51, 55, 59, 63, 65, 67, 69,
73, 75, 87, 88-89, 91, 92
Materiał autopromocyjny znajduje się na stronach:
2, 10, 45, 71, 88, 90
Redakcja:
ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa
Wydawca:
Agora SA
Druk:
Drukarnia Perfekt
Dział sprzedaży reklam i ogłoszeń:
tel. 22 555 55 55, e-mail: reklama-praca@agora.pl
3827233
3
Szanowni
Państwo!
Adam Wąsik
W latach 2007-12 jako dyrektor sprzedaży regionu Warszawa zarządzał największym lokalnym działem sprzedaży
„Gazety Wyborczej” i Gazeta.pl w Polsce. Od 2012 roku, będąc dyrektorem sprzedaży Centrum Kompetencyjnego Praca,
którego częścią jest marka GazetaPraca.pl, wprowadzał zmiany, których celem był dalszy rozwój biznesu ogłoszeniowego
Agory, ale także pełne doradztwo z zakresu employer brandingu. Dzięki tym zmianom Agora stała się dla branży HR
partnerem nie tylko ogłoszeniowym, ale również doradcą z zakresu budowania wizerunku – od analizy, badań
wewnętrznych i zewnętrznych, przez budowanie Employment Value Proposition, do strategii employer brandingu,
jej realizacji i doradztwa. Od 2014 roku jest dyrektorem zarządzającym Centrum Kompetencyjnego Praca, odpowiada
za cały biznes rekrutacyjny Agory, uwzględniając sprzedaż, produkt i marketing wszystkich marek z nim związanych.
To już drugie wydanie naszego przewodnika „Nowoczesna rekrutacja”.
Po raz kolejny staramy się w nim przybliżyć Państwu trendy i zmiany
zachodzące na rynku pracy, zarówno na rynku kandydata,
jak i pracodawcy, które pojawiły się w 2014 roku i które musimy wziąć
pod uwagę w bieżącym roku. Opowiemy o kolejnych zmianach,
zjawiskach i nowinkach na rynku rekrutacji i employer brandingu
i postaramy się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego te dwa obszary są
naszym zdaniem coraz bardziej nierozłączne.
Poza naszymi opiniami i wynikami badań realizowanych
przez GazetaPraca.pl znajdziecie Państwo także materiały naszych
partnerów i niezależnych ekspertów.
Wierzę, że to wydanie, podobnie jak poprzednie, będzie dla Państwa
źródłem inspiracji i nowej wiedzy, a jeśli tylko utrwali wiedzę i opinie,
jakie już Państwo mają, to jego rola i tak zostanie spełniona.
Zapraszam do lektury w imieniu swoim i zespołów serwisu
GazetaPraca.pl oraz agencji employer branding Pracownia EB.
Pozdrawiam serdecznie,
Adam Wąsik
3827233
3
Zgłoś jeśli naruszono regulamin