Czytaj to.txt

(1 KB) Pobierz
Przypominam o upewnieniu sie, czy przewod do ktorego dokonujemy podlaczenia alarmu jest wlasciwy. Opisy
 moga sie z jakiegos powodu nie zgadzac, a my musimy miec pewnosc.

Opisy pochodza z alarmu zintegrowanego z syrenka i z tad miejsce montazu alarmu (z opisu) bedzie
 miejscem montazu syrenki. Alarm montujemy w kabinie w okolicy puszki bezpiecznikow ze wzgledu na dostepnosc
 w tym miejscu wiekszosci szukanych przewodow i dlugosc wiazki polaczeniowej. Czesto w opisie wystepuje wzmianka
 o zlaczach z ktorych wychodzi przewod w okreslonym kolorze - w czasie produkcji danego modelu zachodza w nim
 zmiany i zlacze moze sie nie zgadzac, natomiast kolory przewodow sa takie same i to na nie zwrocmy uwage.

Majac do dyspozycji opis np. GOLF 3, mozemy smialo zalozyc, ze podstawowe kolory przewodow w GOLFIE 1 i 2 beda
takie same. Natomiast w samochodach nowszych niz opis przybywa przewodow (uwaga na "poduszki") i czesto zmienia
 sie sterowanie zamka centralnego na minus.
Do pomiaru instalacji i wyjsc alarmu uzywamy wylacznie miernika, uzycie zarowki moze uszkodzic alarm. 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin