Kwestionariusz-Vive_2017-06-13.docx

(61 KB) Pobierz



LOGO BB.png

 

Formularz audytu VIVE Profit Center

Adres sklepu:                   ………………………………………………………….

Miasto                                ………………………………………………………….

Imię i nazwisko audytora: ………………………………………………………….

 

 

CZĘŚĆ PIERWSZA: OBSERWACJA PLACÓWKI

I.                     STREFA PUBLICZNA.

1.       Czy łatwo zlokalizować sklep?

TAK
NIE

2.       Jeśli nie, to to należy poprawić?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

3.       Czy witryna przyciąga wzrok?

TAK
NIE

4.       Co zostaje w pamięci po 3 s. ?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

5.       Czy klient zatrzymuje się przy witrynie zanim wejdzie do sklepu?

TAK
NIE

6.       Czy witryna jest dobrze doświetlona?

TAK
NIE

7.       Czy na witrynie znajdują się dodatkowe informacje, typu: nagrody, profil na fb, płatności kartą, itp.

TAK
NIE

8.       Czy oznakowanie zewnętrzne sklepu jest dobrze widoczne i czytelne?

TAK
NIE

9.       Jeśli nie, to co należy poprawić?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

10.    Uwagi dodatkowe dotyczące widoczności placówki w strefie publicznej: czy wokół sklepu przestrzeń jest czysta, czy jest witryny nic nie zasłania, czy jest łatwe dojście do wejścia, czy otoczenie sklepu zachęca do wejścia do środka.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

II.                   „WRAŻENIOWA” OCENA PLACÓWKI.

 

11.    Jakie jest pierwsze wrażenie tuż po wejściu do sklepu? Zaznacz na skali określenia najbardziej odpowiednie.

Atrakcyjne         1   2   3   4   5 Zwyczajne

Nowoczesne     1   2   3   4   5 Staroświeckie

Przyjemne         1   2   3   4   5   Nieprzyjemne

Przestronne      1   2   3   4   5  Ciasne 

Kolorowe          1   2   3   4   5  Stonowane

Radosne           1   2   3   4   5  Przygnębiające

12.    Dokończ zdanie: Wchodząc do VIVE w pierwszej kolejności widzę ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...

13.    Dokończ zdanie: Wnętrze sklepu kojarzy mi się z ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

III.                 STREFA WEJŚCIA.

 

14.    Czy stojąc w strefie wejścia klient widzi cały sklep?

TAK
NIE

15.    Jeśli nie, to dlaczego?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

16.    Co przyciąga wzrok w pierwszej kolejności?

strefa kasowa

materiały marketingowe (plakaty, cenówki, itp.)

strefa ekspozycji na stołach

strefa chemii

monitor z komunikacją wizerunkową

ekspozycja stała

inne, jakie? ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………................

 

17.    Jakiego rodzaju materiał znajduje się na podłodze?

parkiet/panel
wykładzina dywanowa

wykładzina winylowa

gres matowy

gres szkliwiony

  inny, jaki? ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

18.    Czy materiał użyty na podłodze wygląda na bezpieczny dla klienta ( np. dla kobiet w butach na obcasach, dla dzieci)?

TAK
NIE

19.    Jeśli nie, to dlaczego?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...

20.    Czy podłoga jest czysta?

TAK
NIE

21.    Czy w zasięgu wzroku osoby wchodzącej znajdują się materiały marketingowe/wizerunkowe?

TAK
NIE

22.    Czy zwracają uwagę?

TAK
NIE

23.    Jeśli są widoczne, to zaznacz, jakie i po ile sztuk?

………………………………………                         szt...…
………………………………………                         szt……

………………………………………                         szt……

24.    Czy sklep jest dobrze doświetlony?

TAK
NIE

25.    Jaki rodzaj oświetlenia dominuje w placówce?

Oświetlenie sztuczne punktowe

Oświetlenie sztuczne rozproszone

Światło dzienne i sztuczne, zbliżone do dziennego

Inne, jakie? …........................................................................................................................................................

26.    Wskaż określenia najbardziej pasujące do rodzaju światła

Miękkie             1   2   3   4   5      Ostre

Ciepłe                1   2   3   4   5     Zimne

Nastrojowe     1   2   3   4   5      Drażniące

Jasne                  1   2   3   4   5      Przytłumione

Przyjazne        1   2   3   4   5     Nieprzyjazne

27.    Zaznacz na diagramie, w którym miejscu są ulokowane poszczególne strefy kluczowe.

1.       Wejście

2.       Przymierzalnia

3.       Kasa

4.       Strefa stołów

5.       Strefa odzieży premium

6.       Strefa produktów uzupełniających (chemia niemiecka)

7.       Magazyny

 

 

 

 

IV.                STREFA EKSPOZYCJI.

 

28.    Jaka atmosfera panuje w sklepie?  Zaznacz na skali.

Przyjazna             1   2   3   4   5   Nieprzyjazna

Formalna             1   2   3   4   5   Nieformalna

Profesjonalna   1   2  3   4   5   Nieprofesjonalna

Przyjemna           1   2   3   4   5   Nieprzyjemna

Spokojna             1   2   3   4   5    Nerwowa 

29.    W przypadku uzyskania wyników 4 i 5 wskaż elementy, które zadecydowały o takiej ocenie.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...... ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Gdzie kierują się klienci od razu po wejściu na teren sali sprzedaży?
Idą do strefy stołów

Idą na prawo

Idą na lewo

Idą do strefy produktów na wieszakach

Idą do strefy produktów premium...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin