Formularz audytu VIVE Profit Center
Adres sklepu: ………………………………………………………….
Miasto ………………………………………………………….
Imię i nazwisko audytora: ………………………………………………………….
CZĘŚĆ PIERWSZA: OBSERWACJA PLACÓWKI
I. STREFA PUBLICZNA.
1. Czy łatwo zlokalizować sklep?
☐ TAK ☐ NIE
2. Jeśli nie, to to należy poprawić?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3. Czy witryna przyciąga wzrok?
4. Co zostaje w pamięci po 3 s. ?
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
5. Czy klient zatrzymuje się przy witrynie zanim wejdzie do sklepu?
6. Czy witryna jest dobrze doświetlona?
7. Czy na witrynie znajdują się dodatkowe informacje, typu: nagrody, profil na fb, płatności kartą, itp.
8. Czy oznakowanie zewnętrzne sklepu jest dobrze widoczne i czytelne?
9. Jeśli nie, to co należy poprawić?
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
10. Uwagi dodatkowe dotyczące widoczności placówki w strefie publicznej: czy wokół sklepu przestrzeń jest czysta, czy jest witryny nic nie zasłania, czy jest łatwe dojście do wejścia, czy otoczenie sklepu zachęca do wejścia do środka.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
II. „WRAŻENIOWA” OCENA PLACÓWKI.
11. Jakie jest pierwsze wrażenie tuż po wejściu do sklepu? Zaznacz na skali określenia najbardziej odpowiednie.
Atrakcyjne 1 2 3 4 5 Zwyczajne
Nowoczesne 1 2 3 4 5 Staroświeckie
Przyjemne 1 2 3 4 5 Nieprzyjemne
Przestronne 1 2 3 4 5 Ciasne
Kolorowe 1 2 3 4 5 Stonowane
Radosne 1 2 3 4 5 Przygnębiające
12. Dokończ zdanie: Wchodząc do VIVE w pierwszej kolejności widzę ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
13. Dokończ zdanie: Wnętrze sklepu kojarzy mi się z ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
III. STREFA WEJŚCIA.
14. Czy stojąc w strefie wejścia klient widzi cały sklep?
15. Jeśli nie, to dlaczego?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
16. Co przyciąga wzrok w pierwszej kolejności?
☐ strefa kasowa
☐ materiały marketingowe (plakaty, cenówki, itp.)
☐ strefa ekspozycji na stołach
☐ strefa chemii
☐ monitor z komunikacją wizerunkową
☐ ekspozycja stała
☐ inne, jakie? ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………................
17. Jakiego rodzaju materiał znajduje się na podłodze?
☐ parkiet/panel ☐ wykładzina dywanowa
☐ wykładzina winylowa
☐ gres matowy
☐ gres szkliwiony
☐ inny, jaki? ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
18. Czy materiał użyty na podłodze wygląda na bezpieczny dla klienta ( np. dla kobiet w butach na obcasach, dla dzieci)?
19. Jeśli nie, to dlaczego?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
20. Czy podłoga jest czysta?
21. Czy w zasięgu wzroku osoby wchodzącej znajdują się materiały marketingowe/wizerunkowe?
22. Czy zwracają uwagę?
23. Jeśli są widoczne, to zaznacz, jakie i po ile sztuk?
☐ ……………………………………… szt...…☐ ……………………………………… szt……
☐ ……………………………………… szt……
24. Czy sklep jest dobrze doświetlony?
25. Jaki rodzaj oświetlenia dominuje w placówce?
☐ Oświetlenie sztuczne punktowe
☐ Oświetlenie sztuczne rozproszone
☐ Światło dzienne i sztuczne, zbliżone do dziennego
☐ Inne, jakie? …........................................................................................................................................................
26. Wskaż określenia najbardziej pasujące do rodzaju światła
Miękkie 1 2 3 4 5 Ostre
Ciepłe 1 2 3 4 5 Zimne
Nastrojowe 1 2 3 4 5 Drażniące
Jasne 1 2 3 4 5 Przytłumione
Przyjazne 1 2 3 4 5 Nieprzyjazne
27. Zaznacz na diagramie, w którym miejscu są ulokowane poszczególne strefy kluczowe.
1. Wejście
2. Przymierzalnia
3. Kasa
4. Strefa stołów
5. Strefa odzieży premium
6. Strefa produktów uzupełniających (chemia niemiecka)
7. Magazyny
IV. STREFA EKSPOZYCJI.
28. Jaka atmosfera panuje w sklepie? Zaznacz na skali.
Przyjazna 1 2 3 4 5 Nieprzyjazna
Formalna 1 2 3 4 5 Nieformalna
Profesjonalna 1 2 3 4 5 Nieprofesjonalna
Przyjemna 1 2 3 4 5 Nieprzyjemna
Spokojna 1 2 3 4 5 Nerwowa
29. W przypadku uzyskania wyników 4 i 5 wskaż elementy, które zadecydowały o takiej ocenie.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...... ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Gdzie kierują się klienci od razu po wejściu na teren sali sprzedaży?☐ Idą do strefy stołów
☐ Idą na prawo
☐ Idą na lewo
☐ Idą do strefy produktów na wieszakach
☐ Idą do strefy produktów premium...
Fiulinho