Advent Rising poradnik CD Action.rtf

(127 KB) Pobierz
ADVENT RISING

ADVENT RISING

Str. 1

SPIS TREŚCI

Wymagania Systemowe……………………………………………………….2

Wstęp…………………………………………………………………………..3

Klawisze kontrolne……………………………………………………………4

Menu Główne………………………………………………………………….6

Zapis i Wczytywanie Gry……………………………………………………...6

Opcje…………………………………………………………………………...7

Ekran Bojowy………………………………………………………………….9

Cele……………………………………………………………………………10

Punkty Kontrolne……………………………………………………………..10

Menu Pauzy……………………………………………………………………11

Szybkie Namierzanie………………………………………………………….12

Twój Widok Pola Bitwy……………………………………………………….13

Inventory: Uzbrajanie Broni i Mocy…………………………………………..13

              ywanie Broni…………………………………………………………14

              ywanie Mocy…………………………………………………………16

              Walka z bliska…………………………………………………………..17

Prowadzenie Scythe…………………………………………………………….18

Wykorzystanie wież obrony przeciwlotniczej…………………………………19

Postacie………………………………………………………………………….19

Str. 2

WYMAGANIA SYSTEMOWE

Minimalne:

Windows 2000/XP

Pentium 2.0 III lub AMD Athlon 2.0 GHz

256 MB RAM

Karta Graficzna ATI 9000 128 MB lub lepsza, albo GeForce 3 128 MB lub lepsza (z wyjątkiem GeForce 4 MX)

Karta Dżwiękowa kompastybilna z DirectX 8.1 lub lepsza.

DirerctX 8.1

Minimum 5,5 wolnej przestrzeni na HD

yta/karta dźwiękowa NVIDIA® nFORCE zawierająca cyfrowy interaktywny dekoder Dolby® potrzebny do odbioru Dolby Digital Audio.

Napęd DVD

Mysz i klawiaturę kompatybilną z Windows

Uwaga: na dysku gry zawarty jest DirectX® 9.0c

Wymagania zalecane:

Windows 2000/XP

Pentium® IV lub AMD Athlon 3.4 GHZ

512 MB RAM

Karta graficzna 256 MB GeForce FX 56000 lub lepsza, albo ATI® Radeon 9600 lub lepsza.

Sound Blaster seria Audigy 2 lub lepsza

Gamepad.

Str. 3

 

WPROWADZENIE

 

MITYCZNE ISTOTY

Niezliczone cywilizacje Obcych uważy Ludzi za Istoty mityczne. Człowiek jest dla nich wspaniałym skarbem, którego istnienie aż do chwili obecnej było wątpliwe. Od Tysiącleci po Wszechświecie krąży baśniowe opowieści o legendarnych mocach Ludzi. Istnieje jednak cywilizacja, która dąży do całkowitej eksterminacji rodzaju ludzkiego.

do dziś, ludzie niczego o tym wszystkim nie wiedzieli.

Niewielka grupka ludzi doznaje niezbyt miłych wraż podczas pierwszego kontaktu z obcą kulturą. Kapitan Gideon Wyeth ma honor dołączyć do tych ludzi w misji udającej się na powitanie z Aurelianami przedstawicielami cywilizacji znacznie bardziej rozwiniętej, niż nasza.

 

Gideon dowie się wkrótce, że ludzkość stoi jednocześnie w obliczu zagłady i na progu niesłychanego rozwoju, który może całkowicie zmienić jej oblicze i status wśd galaktycznych cywilizacji. Odnajdzie również owe legendarne ludzkie moce, które spłyną z jego własnych dłoni. Nadchodzi era Ludzkości…

 

Str. 4

KLAWISZE KONTROLNE

Sterowanie

MENU

Start/Pauza/poprzedni ekran………………. Klawisz ESC

Wybierz opcje Menu…………………………Lewy Klawisz Myszy (LKM)

STEROWANIE GIDEONEM

Naprzód…………………………W

Wstecz…………………………....S

W lewo…………………………...A

W Prawo…………………………D

Ładuj Skok………………………..Shift + Spacja

Skok………………………………Spacja

Podciągnij się w gó ze zwisu…….Spacja

Unik ze zwisu……………………...Shift

Akrobacja………………………….Shift + kursor kierunku

Atak w bitwie………………………F

Kucnij/wstań……………………….C

Aktywuj……………………………..E

Szybkie namierzanie celu……………Kółko myszy góra/dół lub kursory Lewy/Prawy

Odrzucenie celu……………………..Trzeci klawisz myszy

Broń z lewej ręki……………………. Q

Broń z prawej ręki…………………....E

Strzelaj z lewej………………………..LKM

Strzelaj z prawej……………………....PKM

Zmieniaj broń w lewej………………..1

Zmieniaj broń z prawej………………2

Przeładuj……………………………..R

Rzut granatem………………………..G

Zmień granat…………………………X

Str. 5

STEROWANIE SCYTHE (POJAZD)

Wejdź/wyjdź (kabina kierowcy)………E

Wejdź/wyjdź (wieżyczka)……………..E

Naprzód………………………………W

Wsteczny bieg…………………………S

Skręt…………………………………...Mysz

Turbo………………………………….LKM

Gwałtowne hamowanie………………...PKM

Skok (w wieżyczce)……………………Spacja

Celowanie działka łcuchowego………Mysz.

Strzał…………………………………..LKM

OKRĘTY/PROMY

Sterowanie……………………………..Mysz

Silniki ciągu głównego………………….LKM

Silniki wsteczne…………………………S

WIEŻYCZKI PRZECIWLOTNICZE

Wejdź/wyjdź …………………………..E

Celowanie……………………………….Mysz

Strzał……………………………………..LKM

 

Str. 6

MAIN MENU (Menu Główne)

Po ukazaniu się ekranu tytułowego naciśnij dowolny klawisz ukaże się Menu Główne

PLAY GAME (Graj)

Mysz i LKM pozwoli Ci wybrać odpowiednie opcje ekranu.

 

GAME LOAD AND SAVE (wczytywanie i zapisywanie gry)

NEW GAME (Nowa Gra)

Żeby rozpocząć nową grę wybierz zakładkę New Game, a potem PLAY (Graj).

LOAD GAME (wczytaj grę)

Wybierz z Menu Głównego (MAIN MENU) opcję PLAY GAME, żeby ujawnić ekran Load Game (ekran gier zapisanych). Ponumerowane zakładki kryją pliki z zapisanymi grami. Zerknij na dół ekranu, żeby zobaczyć zaawansowanie gry i datę zapisu gry. Potem wybierz dowolną grę, któ chcesz kontynuować.

 

SAVE GAME (Zapisz grę)

Gra Advent Rising zapisuje stan gry w określonych punktach kontrolnych (checkpoints). Gdy wycofujesz się z rozgrywki zapisuje też samoczynnie grę na początku danego etapu. Przepada wówczas wszystko, co zyskał w danym etapie.

 

Str. 7.

OPCJE (Options)

Ustaw Opcje gry zanim rozpoczniesz nową grę, załadujesz zapisaną wcześniej grę lub zatrzymasz rozgrywkę.

 

Rys A.

* kliknij w pożądany etap, lub kliknij i przeciągnij ślizg na pożądany etap.

* Wybierz RESET by przywrócić pierwotne (domyślne) ustawienia

 

TRUDNOŚĆ (DIFFICULTY)

Wybierz Łatwy (EASY), Normalny (NORMAL), Trudny (HARD) lub Bardzo Trudny (ULTRA).

Uwaga: ustawienie ULTRA zostanie odblokowane dopiero, gdy ukończysz grę na poziomie Normalnym lub Trudnym.

OPCJE GRY (GAME OPTIONS)

Zmiana pozycji Kucnij/Wstań (Toggle Cruoch Mode) po ustawieniu „On” wciśnięcie klawisza C zmienia pozycję na stałe. Po ustawieniu „Off”, kucnięcie na dłej powoduje wciśnięcie i przytrzymanie klawisza C tak długo, jak długo chcemy poruszać się w postawie pochylonej. Powrót do postawy wyprostowanej następuje po puszczeniu klawisza C (w ustawieniu „Off”), lub ponownym naciśnięciu klawisza C (w ustawieniu „On”).

Zanikanie HUD (Fading HUD) Po ustawieniu „on” ekran HUD (czołowy ekran stanu jednostki) zanika po 10 sekundach. Żeby go wywoł, trzeba wcisnąć klawisz Q. Po ustawieniu „Off” Hud jest widoczny przez cały czas.

Zwolnienie ruchu przy Wyborze broni (Slo Mo Weapon Select) Przy włączeniu tej opcji na „on” akcja gry zwalnia, gdy otwierasz Inventory żeby wybrać broń czy moc. Gdy tę opcję masz wyłączoną („off”), po otwarciu ekranu Inventory w celu dokonania wyboru broni czy mocy, akcja rozgrywki się zatrzymuje się całkowicie.

Unoszenie obiektów (Levitate Objects) Po włączeniu tej opcji („...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin