+ Poprawki wydajnoci. + Dołšczono Modkit, jako osobny instalator wraz z uproszczonš instrukcjš & CPT tools. Poprawiono obliczenia efektów wietlnych zwišzanych z rolinnociš. Poprawiono efekty odbicia wiatła cian w niektórych ruinach. + Szerokoć menu w grze zależna jest od proporcji rozdzielczoci ekranu (można przełšczyć parametrem GUI.AutoAspect z poziomu ge3.ini). + Zaimplementowano gradientację kolorów. Błšd zwišzany z NVIDIA 3D Vision występujš problemy z głębiš nieba (można przełšczyć parametrem Render.Nvidia3DVisionFix z poziomu ge3.ini). Przywrócono Pancerz orka. + Automatyczne zdobywanie łupu ze skrzyń za pomocš PPM może być wyłšczone poprzez zmianę parametru QuickLoot z poziomu ge3.ini. Błędy zwišzane z wywietlaniem GUI w rozdzielczociach o proporcjach 5:4 Błędy zwišzane z obiektami w Mora Sul rodowisko + Pamięć podręczna zasobów nie może być zmieniana ręcznie, zamiast tego jest automatycznie wyliczana. + Ulepszone automatyczne wykrywanie odpowiednich ustawień graficznych. + Za pierwszym uruchomieniem gry używana jest aktualna rozdzielczoć ekranu. + Usunięto ograniczenie dla formatu obrazu. + Usunięto ograniczenie dla częstotliwoci odwieżania. + Możliwoć włšczenia napisów przeniesiona do menu dwięku. + Parametr Render.DisableFocusNames w ge3.ini wyłšcza również wszystkie przewijane komunikaty w grze. + Styl czcionki w grze może być teraz ustalony w ge3.ini. + Zaktualizowano bibliotekę fmodex.dll do nowszej wersji. + Dynamiczne buforowanie shaderów, w celu redukcji przycięć. Naprawiono problem z timingami na wielordzeniowych procesorach (możliwa jest regulacja tego w ge3.ini, parametr Timer.ThreadSafe). + Jeli gra nie odnajdzie plików dwiękowych, wywietlane sš napisy, nawet jeli w opcjach sš one wyłšczone. Naprawiono błšd z mgłš występujšcy podczas walki wręcz. Naprawiono błšd podczas przeglšdania przepisów bez ResultItem. Gdy bohater otrzyma tyle dowiadczenia, że awansuje na więcej niż następny poziom, ten awans faktycznie się odbędzie. + Dla modderów: wspieranych jest wiele typów nowych freepointów. Możesz przypisać pliki info do tych ghostów. Grafika Naprawiony problem z cieniami, występujšcy na kartach Radeon 4000 i lepszych. + Zwiększona jakoć shaderów. + Dynamiczne cienie znikajš po pewnej odległoci. + Rolinnoć może podlegać systemowi dynamicznych cieni (tylko wówczas, gdy jakoć cieni ustawiona jest na wartoć bardzo wysokš). + Dodano cieniowanie do obliczeń owietlenia. Usunięto wsparcie dla technologii Shader 1.1 oraz 2.0. + Powiata, miękka woda i miękkie czšstki nie mogš być wyłšczone. + Zaimplementowano efekty powiaty oraz subsurface scatteringu dla BN. + Dodano chromatycznš dyspersję dla wody. Woda nie będzie unosić się pionowo do góry, gdy uderzy w niš broń. Usunięto większoć dziur pomiędzy głowami a ciałami BN. + Zmieniono tryb obliczeń dla specular light z Blinn-Phong na Phong. + Ulepszono wiele shaderów. Usunięto exploit zwišzany z piorunami po użyciu zwoju przemiany w zwierzę. + Ulepszone szumienie. + Ulepszony Bloom/HDR. Rozwišzano problem głębia pola i miękkich czšstek, który występował na powierzchni wody. + Zaimplementowano FXAA, usunięto wygładzanie krawędzi. + Poprawiono, udoskonalono i wprowadzono wiele tekstur. Animacje Poprawiona animacja gargulców i bagiennych topielców. Zwierzęta i potwory padajš, gdy bohater użyje na nich morderstwa. Zmniejszono stopień obcinania tarcz podczas trzymania ich w ręce Dialogi + Ulepszono losowoć rozmów BN. BN nie rozpocznš rozmowy z bohaterem, gdy jest on w trakcie skoku. + Pan Pomocny (Story Helper) oferuje możliwoć uspokojenia członków negatywnie nastawionej enklawy (tzw. czerwonych BN) z wyłšczeniem Gothy i Adrei oraz opcje dialogowe zwišzane z redukcjš liczby wyzwolonych miast. Wykorzystanie wišże się z ryzykiem! + Instrukcje reżyserskie (informacje o ruchach i gestach postaci podczas wymawiania konkretnej kwestii) zostały przeniesione z tablicy tekstów (stringtable) do plików info. + Dla modderów: InfoType=7 zaadaptowane ze Zmierzchu Bogów. + Dla modderów: Dodano nowy parametr dla plików info SuppressLog. + Dla modderów: Nowe komendy informacyjne Humanize, GiveAll, FailQuest, JoinPlayer. + Dla modderów: Nowy warunek CondPlayerPartyMember. Zadania + Dla modderów: Nowy typ zadań 13 (zadania z czarami) zaadaptowane z Zmierzchu Bogów. Interfejs wewnštrz gry Poprawione obliczanie wysokoci w oknie dziennika zadań. + Dla modderów: Dodano możliwoć wstawiania opisów zadań (QuestDescription). Elementy powišzane z ekwipunkiem (handel, łupy, itd.) + Liczba pieniędzy u handlarzy nieznacznie wzrosła. + Dla modderów: Dodano możliwoć nielosowych ekwipunków u handlarzy (gETreasureDistribution_Trade_NotRandom). + Dla modderów: Handlarze mogš teraz sprzedawać przedmioty z zadań. Ekwipunek + Bohater nie odkłada kostura czy pochodni gdy je owoc, mięso, rybę lub chleb. Przedmioty + Dla modderów: Dwie nowe komendy ShowGameMessage i AddQuestLog dodane do tablic skryptów w szablonach przedmiotów. + Dla modderów: Nowa własnoć FullBody zawarta w Item_PS. Rozmieszczenie BN BN nie stojš już wewnštrz innych BN podczas rozmowy. Poruszanie się BN Bohater nie może już wpłynšć pod lilię wodnš. Usunięto niewidzialne barykady ze schodów wieży nad Faring. Usunięto wiele możliwych przyczyn lizgania się BN. Walka Towarzysze bohatera nie będš otrzymywali obrażeń od jego czarów obszarowych. + Wojownicy z areny odzyskujš przytomnoć nieco szybciej niż pozostali BN. Naprawiono błšd, który powodował, że bohater mógł zostać zaatakowany przez zwierzęta wezwane zaklęciem przywołanie zwierzšt. Lodowe golemy mogš używać lodowej lancy przy dużej odległoci od celu. Martwi BN nie mogš być reanimowani przez użycie Attack w plikach info. + Mumie zadajš ciosy nieco wczeniej, szybciej i częciej. Zniwelowanie spamu ataków od ogrów i strażników wištynnych. + BN oglšdajšcy walki mogš je komentować także, gdy bohater zadaje ciosy przeciwnikowi. Nieprzytomnoć i mierć Poprawiony efekt komend Kill i Defeat z konsoli stosowanych na zwierzętach i potworach. Podpaleni lub zatruci BN zginš tylko wtedy, gdy sš wrogo nastawieni do bohatera. Zachowanie BN + Jeli bohater otwiera skrzynię kluczem, a nie wytrychem, BN nie oskarżajš go o kradzież. BN z PAL_Pirate reagujš na wrogo nastawione zwierzęta i potwory. Towarzysze Zwierzęcy towarzysze nie biorš udziału w walkach innych BN. Towarzysz nie będzie już lewitował i lizgał się w chwili oczekiwania po jego zwolnieniu.
ask29po