martwa-sprzedaz.pdf

(1038 KB) Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Martwa sprzedaż"
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Copyright by Złote Myśli & Tomasz Targosz, rok 2017
Autor: Tomasz Targosz
Tytuł: Martwa sprzedaż
Data: 31.08.2018
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
© Copyright by Złote Myśli & Tomasz Targosz, rok 2017
Autor: Tomasz Targosz
Tytuł: Martwa sprzedaż
Wydanie I
ISBN: 978-83-7701-981-8
Projekt okładki: Janusz Skierkowski
Redakcja: Teresa Zielińska, M.T. Media
Skład: Mateusz Janusz, Hussars.pl
Złote Myśli sp. z o.o.
44–100 Gliwice
ul. Kościuszki 1c
www.ZloteMysli.pl
e-mail: kontakt@zlotemysli.pl
Drukarnia Elpil sp z o. o.
ul. Artyleryjska 11
08-110 Siedlce
www.elpil.com.pl
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowie-
dzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie
praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie po-
noszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wyko-
rzystania informacji zawartych w książce. Niniejsza publikacja, ani żadna jej część,
nie może być kopiowana, ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powiela-
na, ani odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydaw-
cy. Wykonywanie kopii metodą kserograiczną, fotograiczną, a także kopiowanie
książki na nośniku ilmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie
praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
2
Martwa sprzedaż |
Tomasz Targosz
Książkę dedykuję wszystkim tym, którzy codzienną
ciężką pracą nie godzą się na martwą sprzedaż.
3
Spis treści
__________________
Wstęp do martwej sprzedaży ............................................................................
7
Rozdział 1.
Zabójca sprzedaży nr 1 — pewność siebie ...................................................... 11
Rozdział 2.
Zabójca sprzedaży nr 2 — pościg za wynikiem i realizacją celu ......................... 18
Rozdział 3.
Zabójca sprzedaży nr 3 — pokora .................................................................... 24
Rozdział 4.
Zabójca sprzedaży nr 4 — wzrok ......................................................................39
Rozdział 5.
Zabójca sprzedaży nr 5 — trójkąt (nie)satysfakcji ............................................ 51
Rozdział 6.
Zabójca sprzedaży nr 6 — prośby o rekomendacje ...........................................65
Rozdział 7.
Zabójca sprzedaży nr 7 — wypowiadane słowa i lanie wody..............................80
Rozdział 8.
Zabójca sprzedaży nr 8 — przegadywanie swoich racji .....................................88
Rozdział 9.
Zabójca sprzedaży nr 9 — rezygnacja ............................................................105
Rozdział 10.
Zabójca sprzedaży nr 10 — brak samodyscypliny ........................................... 121
5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin