kwiecień 2017.pdf

(1149 KB) Pobierz
W numerze 63 „Nauczycielki Szkoły Podstawowej” znajdziecie projekt dydaktyczny pt.:
„Raz, dwa, trzy… opowiadanie piszesz ty!”, którego celem jest nauka pisania opowiadań
o prawidłowej strukturze, czyli zawierających wstęp, rozwinięcie i zakończenie.
Na pierwszych zajęciach w ramach tego projektu praca odbywa się w oparciu o poniższą
history jkę obrazkową. Zachęcamy więc do jej wydrukowania i wykonania kopii do pracy na
zajęciach z uczniami.
Na stronie 8 naszego czasopisma znajdziecie propozycje działań dydaktycznych do pracy nad
tematem „Godzina. Pomiar czasu”.
Poniżej zamieszczamy zegar do wycięcia i złożenia, który przyda się w pracy nad ćwiczeniami
z tego zakresu.
Na stronie 9 naszego czasopisma zamieściliśmy kilka propozycji działań dydaktycznych
ułatwiających pracę nad dzieleniem. Poniżej publikujemy tabele do wypełnienia przez dzieci,
jako materiał uzupełniający do ćwiczeń zaproponowanych przez nas w artykule.
KARTA PRACY
SKŁAD GRUPY:
MAMY
10
6
16
13
32
20
12
6
DO ROZDZIELENIA
MIĘDZY…
5
3
5
2
8
3
6
2
WYNIK TO…
ZOSTAJE
NAM…
GRUPA NR:
KARTA PRACY
SKŁAD GRUPY:
MAMY
12
14
8
23
26
19
30
9
DO ROZDZIELENIA
MIĘDZY…
3
2
4
5
4
2
6
9
GRUPA NR:
WYNIK TO…
ZOSTAJE
NAM…
Na stronie 9 naszego czasopisma zamieściliśmy kilka propozycji działań dydaktycznych
ułatwiających pracę nad dzieleniem. Poniżej publikujemy tabele do wypełnienia przez dzieci,
jako materiał uzupełniający do ćwiczeń zaproponowanych przez nas w artykule.
KARTA PRACY
SKŁAD GRUPY:
MAMY
23
10
8
12
15
13
16
21
DO ROZDZIELENIA
MIĘDZY…
2
2
4
4
3
3
8
4
WYNIK TO…
ZOSTAJE
NAM…
GRUPA NR:
KARTA PRACY
SKŁAD GRUPY:
MAMY
14
16
17
22
29
12
25
19
DO ROZDZIELENIA
MIĘDZY…
3
8
5
7
9
6
5
8
GRUPA NR:
WYNIK TO…
ZOSTAJE
NAM…
Wytnij te karteczki, poprzyklejaj je na patyczki i zapisz na nich nazwy roślin. Tak wykonane
oznaczniki umieść przy odpowiednich roślinach dla ich łatwiejszego rozpoznawania.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin