Natasza Nitka - pytania badawcze - word.doc

(11 KB) Pobierz

Pytania badawcze:

 

 

1. Więcej jest kobiet czy mężczyzn wśród e-konsumentów?

2. Czym kierują się konsumenci dokonując zakupu  internetowego a nie tego w formie tradycyjnej?

3. Jaki styl życia prowadzi e-konsument?

4. Jakie są sposoby znajdowania produktów i usług w internecie?

5. Co zachęca e-konsumenta do dokonania zakupu w tym a nie innym sklepie internetowym?

6. Czym e-konsument kieruje się przy zakupie danego produktu lub usługi (na podstawie czego podejmuje decyzję o zakupie)?

7. Co najcześciej e-konsumenci zamawiają przez internet?

8. Czy e-konsument ufa przeczytanym recenzjom produktów i usług w takim samym stopniu jak osobistym rekomendacjom?

9. Czy e-konsument zwraca uwagę na bezpieczeństwo zawieranych transakcji?

10. Jakie są powody niezadowolenia z zakupu dokonanego przez internet?

11. Jakie są  powody niedokonywania zakupów przez e-konsumentów?

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin