Pytania badawcze:
1. Więcej jest kobiet czy mężczyzn wśród e-konsumentów?
2. Czym kierują się konsumenci dokonując zakupu internetowego a nie tego w formie tradycyjnej?
3. Jaki styl życia prowadzi e-konsument?
4. Jakie są sposoby znajdowania produktów i usług w internecie?
5. Co zachęca e-konsumenta do dokonania zakupu w tym a nie innym sklepie internetowym?
6. Czym e-konsument kieruje się przy zakupie danego produktu lub usługi (na podstawie czego podejmuje decyzję o zakupie)?
7. Co najcześciej e-konsumenci zamawiają przez internet?
8. Czy e-konsument ufa przeczytanym recenzjom produktów i usług w takim samym stopniu jak osobistym rekomendacjom?
9. Czy e-konsument zwraca uwagę na bezpieczeństwo zawieranych transakcji?
10. Jakie są powody niezadowolenia z zakupu dokonanego przez internet?
11. Jakie są powody niedokonywania zakupów przez e-konsumentów?
Saithis