Fendt 900 Vario S4 2017 PL.pdf

(2835 KB) Pobierz
Fendt 900 Vario
Może więcej. Pracuje lepiej.
Model Fendt 900 Vario jest liderem na rynku ciągników dla dużych gospodarstw i firm usługowych od 1995 roku.
Dzięki mocy maksymalnej wynoszącej 390 KM 900 Vario może po prostu zdziałać o wiele więcej i pracuje o wiele lepiej
dzięki zastosowaniu inteligentnych technologii. Czas zacząć czerpać korzyści z wiodącego ciągnika o dużej mocy i
zainwestować w Fendt 900 Vario.
2
3
Pokazać wielkość. Być wielkim.
Profesjonalne przedsiębiorstwa rolne bezdyskusyjnie wybierają Fendt. Fendt 900 Vario to możliwość łączonego
cieszenia się doskonałą skrzynią biegów ze wspomaganiem, systemem elektronicznym, wydajnością
i wytrzymałością. Dzięki stabilnej i lekkiej konstrukcji, zdolności do znoszenia najwyższych obciążeń oraz
oryginalnym technologiom stworzyliśmy ciągnik o wysokiej mocy silnika, który jest w stanie zdziałać więcej
i pracować lepiej.
4
5
Może więcej.
W przypadku ciągników o wysokiej mocy silnika wydajność i zyskowność, jak
również komfort i bezpieczeństwo są tymi rzeczami, które liczą się najbardziej.
Aby utrzymać w tym zakresie pozycję lidera, ciągniki serii Fendt 900 Vario zostały
wyposażone w przełomowe rozwiązania techniczne.
- kabina X5 licząca 3,5 m3 z panoramiczną szybą przednią.
- Ciągnik o lekkim podwoziu z masą własną 10,8 tony.
- Zdolność do znoszenia wysokich obciążeń rzędu 7,2 tony oraz dopuszczalnej
masie całkowitej do 18 ton.
- Zintegrowany system regulacji ciśnienia w oponach Fendt VarioGrip.
- Układ zapobiegający blokowaniu kół ABS.
- Automatyczne czyszczenie chłodnicy dzięki odwracalnemu wentylatorowi.
- Samopoziomujące, niezależnie zawieszenie kół na przedniej osi z funkcją blokady.
- System oświetlenia LED do jazdy i pracy.
- Varioterminal najnowszej generacji z ekranem dotykowym i klawiaturą.
- System TMS z automatycznym sterowaniem obciążeniem granicznym 2.0, które
zapewnia idealne sterowanie silnikiem i przekładnią.
- Nowe automatyczne sterowanie Fendt VarioGuide.
- Funkcja SectionControl Assistant zapewniająca automatyczne sterowanie sekcją.
- System VariableRateControl (VRC) umożliwia prace z wykorzystaniem map
aplikacyjnych.
Pracuje lepiej.
Dzięki zintegrowanemu systemowi regulacji
ciśnienia w oponach układ VarioGrip pozwala
na optymalną regulację ciśnienia opon zależnie
od tego, czy są wykonywane określone prace
polowe, czy też wymagany jest transport
drogowy. Podczas jazdy opony odznaczają się
idealnym ciśnieniem. Dzięki prawidłowemu
ciśnieniu powietrza w oponach, w przypadku
pracy z kultywatorem można osiągnąć wydajność
powierzchniową większą o maks. 8%, a także
zaoszczędzić do 8% oleju napędowego*.
Prawidłowe ciśnienie powietrza w oponach
podczas transportu nie tylko zapewnia
wymaganą stabilność i mniejsze zużycie opon,
lecz również umożliwia zaoszczędzenie do 4%
oleju napędowego*.
*Źródło: Uniwersytet Nauk Stosowanych Południowa Westfalia, Ekonomia Rolnicza, Soest (8.2014)
Fendt 900 Vario.
Stale osiąga więcej
Fendt 927 Vario
Fendt 930 Vario
Fendt 933 Vario
Fendt 936 Vario
Fendt 939 Vario
Moc maksymalna według normy ECE R24
kW
199
221
243
265
287
KM
270
300
330
360
390
6
7
WIĘKSZA SIŁA DAJĄCA WYŻSZĄ WYDAJNOŚĆ
Większa siła uciągu.
Pracuje wydajniej.
Fundamentalne innowacje trafiły do serii ciągników
Fendt 900 Vario. Zwiększają one jeszcze bardziej ich
wydajność. Pierwotną innowacją jest połączenie
nowej technologii silnikowej ze zoptymalizowaną
przekładnią bezstopniową Vario – najlepsze rozwiązania
idą w parze. Szybka obsługa dzięki zwiększonej
dynamice, wysokiemu momentowi obrotowemu i
lepszej dostępności mocy. Równocześnie inteligentne
rozwiązania, tj. system zarządzania ciągnikiem TMS,
zapewniają jednocześnie niskie zużycie zarówno paliwa
jak i AdBlue.
Zintegrowany system regulacji ciśnienia w oponach
Fendt VarioGrip
Zalety optymalnego ciśnienia w ogumieniu
są jasne: niższe ciśnienie w oponach podczas
pracy w polu zwiększa powierzchnię kontaktu z
podłożem, a to wpływa na zwiększenie siły uciągu i
zmniejsza występowanie poślizgu. Według testów
przeprowadzonych przez niezależne ośrodki, zapewnia
to 8% oszczędności paliwa i zwiększenie areału
roboczego do 8%*. Siła trakcyjna ciągnika może również
ulec zwiększeniu nawet do 10%*. Ponadto ugniatanie
powierzchni gleby jest mniejsze, a przez to ogólna
wydajność jest wyższa. Podczas jazdy drogą wyższe
ciśnienie w ogumieniu zapewnia większą stabilność
ciągnika, zmniejsza opory toczenia, a tym samym
zmniejsza zużycie paliwa i zużycie opon.
* Uniwersytet Nauk Stosowanych Południowa Westfalia, Ekonomia Rolnicza, Soest.
Zintegrowany system regulacji ciśnienia w oponach VarioGrip
ustawia ciśnienie w oponach na poziomie od 0,6 do 2,5 bara w
najkrótszym możliwym czasie — nawet podczas jazdy.
Odbywa się to dzięki wykorzystaniu
wewnętrznej jednostki obrotowej,
której trwałość równa się trwałości
ciągnika. Powietrze jest pobierane
z podwójnej, chłodzonej wodą sprężarki
powietrza z wykorzystaniem zaworu
ciśnieniowego ciągnika.
Ciśnienie w oponach można ustawić za
pomocą terminalu Vario – wystarczy
nacisnąć na przycisk. System wspomagający
informuje operatora ciągnika o zbyt niskim lub
zbyt wysokim ciśnieniu w oponach.
Możliwość przewiezienia 37 ton więcej w ciągu dnia
Model Fendt 900 Vario przekonuje do siebie
wydajnością transportową* wyższą o 16% przy
maksymalnej prędkości 60 km/h i oszczędności paliwa
uzyskanej z prędkością obrotową 1750 obr./min.
Te zalety są mocno odczuwalne zwłaszcza na końcu
dnia pracy: na przykład w transporcie, którego ciężar
sięga 230 ton, ciągnik serii Fendt 900 Vario może
przewieźć o 37 ton więcej w ciągu 10 godzin dzięki
wyższej prędkości jazdy. Jeżeli ciągnik Fendt 900
Vario porusza się z prędkością 50 km/h, jest jeszcze
bardziej ekonomiczny w zużyciu paliwa, gdyż prędkość
obrotowa silnika wynosi 1450 obr./min.
* Pomiar producenta.
Optymalne rozłożenie masy
Gdy ciągnik serii Fendt 900 Vario jest wykorzystywany
przede wszystkim do prac polowych, przewożenia lub
specjalnych aplikacji – w każdym przypadku można
wykorzystać jego niską masę własną wynoszącą
zaledwie 10,8 tony. Do dyspozycji jest większy zapas
masy użytkowej rzędu 7,2 ton i nie ma potrzeby
transportowania niepotrzebnego ciężaru. Specjalnie
dopasowane obciążniki nadają się idealnie do ciężkich
prac.
8
9
Zgłoś jeśli naruszono regulamin