Technical Service Bulletin (TSB) - VF38ERHHACL056707
B2AW0114Q0 : Wersja 0 dla 06/02/2017
DLA : 508 I BVA AM6 NORMA EURO5 I DIESEL TURBO DW10CTED4 FAP
EFEKTY OPISYWANE PRZEZ KLIENTA :
Szarpnięcia silnika podczas przechodzenia z położenia "N" do położenia "D" i/lub z położenia "N" do położenia "R"
WARUNKI WYSTĄPIENIA :
Bez
1. POCHODZENIE
Niewykonane uczenie położeń "R", "N", "D" skrzyni biegów.
2. INTERWENCJA PO SPRZEDAŻNA
Sprawdzenie poziomu oleju w skrzyni biegów.
Wykonac procedure czytania(uczenia).
2.1. Niezbędne części
1 Uszczelka korka poziomu oleju (Numer części zamiennej 2209 45).
1 Uszczelka korka wlewu (Numer części zamiennej 2209 46).
2.2. Środki
UWAGA : Odwołać się do metod naprawy dotyczących ewentualnych składników dodatkowych do zamówienia dla tej interwencji
2.3. Naprawa
2.3.1. Sprawdzenie poziomu oleju
508 I BVA AM6 NORMA EURO5 I DIESEL TURBO DW10CTED4 FAP
Sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów.
2.3.2. Uczenie położenia "R", "N" i "D"
UWAGA : Temperatura oleju skrzyni biegów powinna zawierać się w przedziale od 66 do 110°C
Rysunek : b2aw00od
UWAGA : Wyłączyć funkcję Stop and Start
Stopa na hamulcu, samochód na postoju, silnik na wolnych obrotach :
· Ustawić dźwignię zmiany biegów w położeniu "N" na 3 sekundy
· Ustawić dźwignię zmiany biegów w położeniu "D" na 3 sekundy
Powtórzyć operację 5 razy.
Rysunek : b2aw00pd
· Ustawić dźwignię zmiany biegów w położeniu "R" na 3 sekundy
2.4. Czas naprawy
508
Czas fakturowany : 0,80H.
Kod operacji : 99F06A.
Kod przyczyny : 1259.
UWAGA : Przekazać sprawozdanie z incydentu (CRI) dla wszystkich przypadków recydywy po zastosowaniu tego dokumentu
mimi31