Technical Service Bulletin (TSB) - VF38ERHHACL056707
B2CW015CQ0 : Wersja 0 dla 15/01/2016
DLA : 508 I BVA AM6 NORMA EURO5 I DIESEL TURBO DW10CTED4 FAP DO OPR 14265
EFEKTY OPISYWANE PRZEZ KLIENTA :
Wyświetlenie komunikatu “Skrzynia biegów uszkodzona” na ekranie wielofunkcyjnym - W przypadku obecności kodu błędu P0973
WARUNKI WYSTĄPIENIA :
Bez
1. POCHODZENIE
Elektrozawór sekwencji S1 lub S2 w bloku hydraulicznym .
2. INTERWENCJA PO SPRZEDAŻNA
Odczyt kodów defektów.
Wymiana bloku hydraulicznego.
2.1. Potrzebne części
1 Blok hydrauliczny Nr ref. PR w zależności od konfiguracji pojazdu.
UWAGA : Odwołać się do metod naprawy dotyczących ewentualnych części dodatkowych do zamówienia dla tej interwencji
2.2. Składniki
UWAGA : Odwołać się do metod naprawy dotyczących ewentualnych składników dodatkowych do zamówienia dla tej interwencji
2.3. Odczyt kodów usterek
OBOWIAZKOWE : Diagnostyka powinna być wykonana obowiązkowo z użyciem narzędzia diagnostycznego w trybie podłączonym do Internetu, z obowiązkową identyfikacją technika upoważnionego do stosowania metod wspomaganych : Wybrać menu "Poszukiwanie usterki". Wykonać "odczyt kodów usterek". Na koniec ogólnego testu, poczekać na uruchomienie zakładki Diagnostyki (główny ekran z wyborem metod według dziedziny). Wyjść z sesji Diagnostyki, cofając się do głównej zakładki. Zatwierdzić komunikat "Czy chcesz wyjść z bieżącej sesji?"
Odczytać kody usterek :
· W przypadku obecności kodu błędu P0973 : Wykonać naprawę
· Przy braku kodu defektu P0973 : Nie stosować tego dokumentu
UWAGA : Kodowi usterki mogą towarzyszyć inne kody usterek
2.4. Naprawa
508 DO OPR 14265 I BVA AM6 NORMA EURO5 I DIESEL TURBO DW10CTED4 FAP
Wymienić blok hydrauliczny.
2.5. Czas naprawy
Czas fakturowany : 2,70H.
Kod operacji : 99F25A.
3. ROZWIĄZANIE SERYJNE
Od numeru OPR 14266 : Zmiana procesu produkcjyjnego elektrozaworów bloku hydraulicznego.
UWAGA : Nie sporządzać więcej raportu ze zdarzenia (CRI) dla zasygnalizowania incydentu, który wystąpił w pojeździe wyprodukowanym przed wprowadzeniem seryjnej zmiany ; Natomiast przekazać raport ze zdarzenia (CRI) o każdym powtarzającym się przypadku po wprowadzeniu zmian wynikających z niniejszej informacji lub o każdym incydencie, który wystąpił w pojeździe wyprodukowanym po wprowadzeniu seryjnej zmiany
mimi31