Technical Service Bulletin (TSB) - VF38ERHHACL056707
D6AW0186Q0 : Wersja 0 dla 24/04/2017
DLA : 508 I BVA AM6 NORMA EURO5
EFEKTY OPISYWANE PRZEZ KLIENTA :
Informacja : Zmiany prędkości obrotowej silnika widoczne na obrotomierzu podczas zmiany z pierwszego na drugi bieg wskazują na poślizg skrzyni biegów
WARUNKI WYSTĄPIENIA :
Podczas zmiany z pierwszego na drugi bieg
1. POCHODZENIE
Sterowanie blokowaniem przekładni hydrokinetycznej po zmianie na drugi bieg.
2. INTERWENCJA PO SPRZEDAŻNA
Żaden.
2.1. Naprawa
508
Przykład wideo
Dostęp przez Internet
http://emedia-servicebox.peugeot.inetpsa.com/AP/Diag_AP/donnees/Video/sintomo/sintomo.mp4
https://emedia-servicebox.peugeot.com/AP/Diag_AP/donnees/Video/sintomo/sintomo.mp4
Zmiany położenia wskazówki obrotomierza to zjawisko normalne związane ze sterowaniem i blokowaniem przekładni hydrokinetycznej (sterowanie poprzez poślizg). Skrzynia biegów włącza pierwszy bieg, a następnie przechodzi do drugiego biegu obniżając prędkość obrotową silnika. Kierowca kontynuuje przyspieszanie, co powoduje lekki wzrost prędkości obrotowej silnika, następnie dokonywane jest blokowanie przekładni hydrokinetycznej, co pociąga za sobą lekkie obniżenie prędkości obrotowej.
Kierowca kontynuuje przyspieszanie i prędkość obrotowa silnika wzrasta.
Takie działanie jest przewidziane, aby uniknąć szarpnięć blokowania przekładni hydrokinetycznej, spowodować zmniejszenie zużycia paliwa i emisję CO2.
Działanie jest zgodne z definicją ; Nie wymieniać części.
2.2. Czas naprawy
Do niniejszej noty nie należy stosować żadnego fakturowania.
mimi31