Zmiany prędkości obrotowej silnika widoczne na obrotomierzu podczas zmiany z pierwszego na drugi bieg wskazują na poślizg skrzyni biegów.doc

(27 KB) Pobierz
Technical Service Bulletin (TSB) - VF38ERHHACL056707

Technical Service Bulletin (TSB) - VF38ERHHACL056707

D6AW0186Q0 : Wersja 0 dla 24/04/2017

 

DLA : 508 I BVA AM6 NORMA EURO5

EFEKTY OPISYWANE PRZEZ KLIENTA :

Informacja : Zmiany prędkości obrotowej silnika widoczne na obrotomierzu podczas zmiany z pierwszego na drugi bieg wskazują na poślizg skrzyni biegów

WARUNKI WYSTĄPIENIA :

Podczas zmiany z pierwszego na drugi bieg

1. POCHODZENIE

Sterowanie blokowaniem przekładni hydrokinetycznej po zmianie na drugi bieg.

2. INTERWENCJA PO SPRZEDAŻNA

Żaden.

2.1. Naprawa

508

Przykład wideo

Dostęp przez Internet

http://emedia-servicebox.peugeot.inetpsa.com/AP/Diag_AP/donnees/Video/sintomo/sintomo.mp4

Dostęp przez Internet

https://emedia-servicebox.peugeot.com/AP/Diag_AP/donnees/Video/sintomo/sintomo.mp4

Zmiany położenia wskazówki obrotomierza to zjawisko normalne związane ze sterowaniem i blokowaniem przekładni hydrokinetycznej (sterowanie poprzez poślizg). Skrzynia biegów włącza pierwszy bieg, a następnie przechodzi do drugiego biegu obniżając prędkość obrotową silnika. Kierowca kontynuuje przyspieszanie, co powoduje lekki wzrost prędkości obrotowej silnika, następnie dokonywane jest blokowanie przekładni hydrokinetycznej, co pociąga za sobą lekkie obniżenie prędkości obrotowej.

Kierowca kontynuuje przyspieszanie i prędkość obrotowa silnika wzrasta.

Takie działanie jest przewidziane, aby uniknąć szarpnięć blokowania przekładni hydrokinetycznej, spowodować zmniejszenie zużycia paliwa i emisję CO2.

Działanie jest zgodne z definicją ; Nie wymieniać części.

2.2. Czas naprawy

Do niniejszej noty nie należy stosować żadnego fakturowania.

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin