D4EA0449P0
Opis trybu awaryjnego : Wspomaganie kierownicy
Tryb awaryjny
Kod P (P code)
Związane zdarzenie
Podzespół wykrywający
Strefy podejrzane
Brak wspomagania po włączeniu zapłonu lub możliwe zatrzymanie wspomagania, jeżeli występują inne usterki
C1209
+APC: zakres działania/osiągi
Zespół elektropompy
Zasilanie
Brak wspomagania po włączeniu zapłonu lub zatrzymanie wspomagania przy minimalnym napięciu zatrzymania ((8) V) podczas okresu wspomagania (1,985) s
P0562
Usterka - zbyt niskie napięcie
Brak wspomagania po włączeniu zapłonu lub natychmiastowe zatrzymanie wspomagania
P0563
Błąd przepięcia
Zabrania zatrzymania silnika termicznego i żąda jego ponownego uruchomienia
C140B
Defekt zbyt niskiego napięcia w trybie Stop and Start
C1201
Nadmierne natężenie prądu
Zmniejszone wspomaganie i zakaz zatrzymania silnika termicznego oraz żądanie jego ponownego rozruchu
C1406
Przegrzanie
Wspomaganie zastępcze 1000 obr./min., zatem odczuwane przez klienta : Zbyt małe wspomaganie
P0603
Błąd odczytu/zapisu pamięci EEPROM
P0604
Błąd pamięci RAM
P0605
Wewnętrzny błąd kalkulatora : Błąd pamięci ROM
P0606
-
Wartość napięcia odczytana przez czujnik jest ustalona na 13,5 VW przypadku rzeczywistej usterki, wspomaganie byłoby już odcięte przez kody PCODE zbyt małego lub nadmiernego napięcia
Zatrzymanie wspomagania natychmiastowe
U1203
Zablokowany rotor
C1202
Stosowanie matrycy przy dostawie
P0602
Usterka teleładowania
Przed potwierdzeniem zatrzymania nadzorowania ramek CAN. Po potwierdzeniu zatrzymania nadzorowania ramek CAN+ przejście na zastępczą prędkość pojazdu i zastępczą prędkość obrotową koła kierownicy
U1003
Sieć CAN "BUS OFF"
Sieć CAN
Po potwierdzeniu usterki prędkość pojazdu jest stopniowo ustalana na domyślną wartość zastępczą prędkości pojazdu (90 km/h) (krokowo)Kalibracja prędkości pojazdu z domyślnym krokiem lub prędkości pojazdu z domyślnym krokiem w przypadku Stop and Start (20 km/h/s) określa krok zmian
C1408
Brak albo utrata informacji o prędkości pojazdu
Czujnik prędkości / Sieć CAN
C1407
Informacja o prędkości pojazdu nieprawidłowa lub poza zakresem działania
U1113
Bląd informacji o prędkości pojazdu
Jeżeli wspomaganie nie zostało uruchomioneJeżeli ramka prędkości pojazdu nie jest odbierana, wspomaganie nie zostaje uruchomioneW przeciwnym razie : Wspomaganie zostaje uruchomione przy prędkości pojazdu większej od minimalnej prędkości pojazdu (8 km/h)Wspomaganie zostanie zatrzymane, gdy +APC = OFFJeżeli wspomaganie zostało uruchomioneWspomaganie zostanie zatrzymane, gdy +APC = OFFW trybie Stop and Start wspomaganie przechodzi stopniowo na tryb nominalny (z krokiem 4 obr./min.)Zabrania zatrzymania silnika termicznego i żąda jego ponownego uruchomienia
U1308
Brak lub utrata informacji o stanie silnika termicznego
Czujnik silnika / Sieć CAN
Jeżeli prędkość pojazdu nie jest odbierana, wspomaganie nie zostaje uruchomioneW przeciwnym razie : Wspomaganie zostaje uruchomione przy prędkości pojazdu większej od minimalnej prędkości pojazdu (8 km/h)Wspomaganie zostanie zatrzymane, gdy +APC = OFFJeżeli wspomaganie zostało uruchomioneWspomaganie zostanie zatrzymane, gdy +APC = OFFW trybie Stop and Start wspomaganie przechodzi stopniowo na tryb nominalny (z krokiem 4 obr./min.)Zabrania zatrzymania silnika termicznego i żąda jego ponownego uruchomienia
U1208
Informacja o stanie silnika termicznego nieprawidłowa lub poza zakresem działania
U1108
Diag mux on nieobecny
Po potwierdzeniu usterki prędkość obrotowa koła kierownicy jest stopniowo ustalana na wartość zastępcząPrędkość obrotowa koła kierownicy jest stopniowo ustalana na wartość stałą (270°/s) (krokowo)Kalibracja prędkości obrotowej koła kierownicy z domyślnym krokiem (23,35°/s) określa krok zmianW trybie "wolne obroty i ruszanie", wyjście z tego trybu i powrót do trybu nominalnego
U1305
Brak lub utrata informacji o prędkości obrotowej lub kącie obrotu koła kierownicy
Czujnik kąta położenia kierownicy / Sieć CAN
U1205
Informacja o prędkości obrotowej lub kącie obrotu koła kierownicy nieprawidłowa lub poza zakresem działania
U1105
Usterka informacji o prędkości obrotowej koła kierownicy
U1000
Zespół elektropompy nie odpowiada
Brak wspomagania po włączeniu zapłonu
C1211
Próba przebudzenia zespołu elektropompy przy dużej prędkości pojazdu
C1417
Nieprawidłowy wybór typu czujnika kąta obrotu koła kierownicy
mimi31