D6AY01KFP0 - 2 - 05/04/2016
Pomoc w diagnostyce : Brak mocy - Silnik DW10CTED4 FAP (DELPHI DCM3.5) gałąź 2
1. Prezentacja : Dokument
Ten dokument grupuje podstawowe informacje diagnostyki danego samochodu i stanowi uzupełnienie do gam diagnostyki obecnych w narzędziu diagnostycznym.
2. Instrukcja użytkowania
Procedura generalna używania dokumentu pomocy w diagnostyce i używania narzędzia diagnostycznego .
3. Informacje ogólne
Zasada działania : Silnik DW10CTED4 FAP (DELPHI DCM 3.5) gałąź 2.
4. Szczególne właściwości działania
UWAGA : W samochodach z dostępem i rozruchem bez użycia rąk, umieścić zdalne sterowanie "bez użycia rąk" w czytniku klucza elektronicznego, aby całość operacji i obsługi diagnostycznej kalkulatora kontroli silnika działała.
5. Wstępne kontrole
Sprawdzenie akumulatora.
6. Metoda według kodów usterek
Tabela kodów usterek grupuje zbiór kodów usterek związanych z systemem.
6.1. Tabela : Kody błędów - Silnik DW10CTED4 FAP (DELPHI DCM 3.5) gałąź 2
UWAGA : Kod błędu, po którym jest uwaga " serwis posprzedażny " pojawia się w przypadku anomalii, które mogą być odczuwane przez klienta. Te kody błędów są do rozpatrywania tylko wtedy, gdy sygnalizowany przez klienta objaw odpowiada jednemu z możliwych objawów klienta połączonych z kodem błędu (Odwołać się do tabeli kodów błędów w celu sprawdzenia uszkodzonego elementu, którego to dotyczy).
Dwa przypadki mogą się pojawić :
· Kod błędu odpowiada sygnalizowanemu objawowi klienta : Usunać kod błędu
· Kod błędu nie odpowiada sygnalizowanemu objawowi klienta : Nie zajmować się kodem błędu
UWAGA : Jest możliwe, że 2 kody błędów posiadające ten sam tytuł będą obecne w tym samym czasie : Jeden kod błędu z uwagą " serwis posprzedażny " i drugi bez. Te 2 kody błędów pojawiają się na podstawie zbliżonych strategii. W tym przypadku, zająć się kodem błędu bez uwagi " serwis posprzedażny ".
Kody błędu
Sformułowanie posprzedażne kodu błędu
Priorytet naprawy
P0001
Regulator wydatku paliwa : Obwód otwarty
1
P0002
Regulator wydatku paliwa : Niespójność prądu sterowania zaworu regulacji wydatku
P0003
Regulator wydatku paliwa : Zwarcie z masą
P0004
Regulator wydatku paliwa : Zwarcie z plusem
P006D
Czujnik ciśnienia dolotowego rozdzielacza : Niespójność pomiędzy ciśnieniem doładowania i ciśnieniem atmosferycznym na biegu jałowym
3
P0087
Układ paliwowy : Ciśnienie zmierzone w kolektorze wtrysku niższe od wartości zadanej
P0088
Układ paliwowy : Ciśnienie zmierzone w kolektorze wtrysku wyższe od wartości zadanej
P0093
Układ paliwowy : Niespójność dotycząca ciśnienia paliwa z regulatorem wydatku zablokowanym otwartym
P0094
Układ paliwowy : Niespójność zmierzonego ciśnienia paliwa z regulatorem wydatku zbyt otwartym
P0100
Przepływomierz : Ilość powietrza większa od maksymalnego progu
P0101
Przepływomierz : Zmiana napięcia poza tolerancją
P0115
Czujnik temperatury płynu chłodzšcego silnik : Test narastania temperatury
P0116
Czujnik temperatury płynu chłodzšcego silnik : Zmiana napięcia poza tolerancją
P0117
Czujnik temperatury płynu chłodzšcego silnik : Zwarcie z masą : Wartość zbyt duża
P0118
Czujnik temperatury płynu chłodzšcego silnik : Zwarcie z plusem lub obwód otwarty : Wartość zbyt niska
P0181
Czujnik temperatury oleju napędowego : Zmiana napięcia poza tolerancją
P0182
Czujnik temperatury oleju napędowego : Zwarcie z masą : Wartość zbyt duża
P0183
Czujnik temperatury oleju napędowego : Zwarcie z plusem lub obwód otwarty : Wartość zbyt niska
P0191
Czujnik ciśnienia w kolektorze wtrysku paliwa : Zmiana napięcia poza tolerancją
P0192
Czujnik ciśnienia w kolektorze wtrysku paliwa : Zwarcie z masą : Ciśnienie zbyt niskie
P0193
Czujnik ciśnienia w kolektorze wtrysku paliwa : Zwarcie z plusem : Ciśnienie zbyt duże
P0201
Sterowanie wtryskiwacza 1 : Usterka elektryczna w obwodzie (wiązka, wtryskiwacz, kalkulator)
P0202
Sterowanie wtryskiwacza 2 : Usterka elektryczna w obwodzie (wiązka, wtryskiwacz, kalkulator)
P0203
Sterowanie wtryskiwacza 3 : Usterka elektryczna w obwodzie (wiązka, wtryskiwacz, kalkulator)
P0204
Sterowanie wtryskiwacza 4 : Usterka elektryczna w obwodzie (wiązka, wtryskiwacz, kalkulator)
P0226
Czujnik pedału przyspieszenia : Niespójność ścieżek pedału przyspieszenia powoduje problem zwolnienia Easy move
P0234
Regulacja ciśnienia doładowania : Ciśnienie powietrza wyższe od wartości zadanej
2
P0235
Czujnik ciśnienia dolotowego rozdzielacza : Ciśnienie niespójne przy rozruchu
P0236
Czujnik ciśnienia dolotowego rozdzielacza : Zmiana napięcia poza tolerancją
P0237
Czujnik ciśnienia dolotowego rozdzielacza : Zwarcie z masą : Ciśnienie zbyt niskie
P0238
Czujnik ciśnienia dolotowego rozdzielacza : Zwarcie z plusem lub ciśnienie zbyt wysokie
P0243
Sterowanie urządzenia wykonawczego turbo : Nadmierna temperatura lub obwód otwarty
P0245
Sterowanie urządzenia wykonawczego turbo : Zwarcie z masą
P0246
Sterowanie urządzenia wykonawczego turbo : Zwarcie z plusem
P0262
Sterowanie wtryskiwacza 1 : Zwarcie pomiędzy dwoma przewodami
P0263
Sterowanie wtryskiwacza 1 : Korekta martwych czasów wtryskiwacza poza normą
P0265
Sterowanie wtryskiwacza 2 : Zwarcie pomiędzy dwoma przewodami
P0266
Sterowanie wtryskiwacza 2 : Korekta martwych czasów wtryskiwacza poza normą
P0268
Sterowanie wtryskiwacza 3 : Zwarcie pomiędzy dwoma przewodami
P0269
Sterowanie wtryskiwacza 3 : Korekta martwych czasów wtryskiwacza poza normą
P0271
Sterowanie wtryskiwacza 4 : Zwarcie pomiędzy dwoma przewodami
P0272
Sterowanie wtryskiwacza 4 : Korekta martwych czasów wtryskiwacza poza normą
P0299
Regulacja ciśnienia doładowania : Ciśnienie powietrza niższe od wartości zadanej
P0401
Obieg powietrza : Ilość świeżego powietrza wyższa od wartości zadanej
P0409
...
mimi31