uczen_2_95_Karolcia i jej przygody.pdf

(2133 KB) Pobierz
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 95, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Karolcia i jej przygody
1
Połącz koraliki od najmniejszego do największego. Odczytaj
i zapisz hasło.
MY
owan
CZE
ych
yczne
ie
W
fiz
WIA
DA
ŻY
WY
NIA
PO
2
Wyobraź
acja
duk
tyczna
E
plas
sobie, że masz niebieski koralik. Zapisz trzy swoje
życzenia. Zacznij od najważniejszego z nich.
I życzenie
kacja
du
astyczna
E
pl
II życzenie
III życzenie
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 95, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
3
acja
du
t
k
matycz
wypowiedzi
Zmień
a
E
a
e
n
m
według wzoru.
Karolcia sama o sobie mówi:
słyszałam
O Karolci mówimy:
słyszała
o
n
ych
yczne
ie
W
fiz
wypowiedziała
wa
stała się
zgubiła
poszła
kacja
du
znalazła
E
plastyczna
weszła
wróciła
4
u
Ed
lastyczna
p
Dokończ historyjkę tak, jakby to Karolcia ją opowiadała.
kacja
Kiedyś słyszałam, jak mama żałowała, że nie jestem starsza.
Wtedy mogłabym ją wyręczać w codziennych obowiązkach.
am
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 95, s.
3
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Karolcia i jej przygody
Jak rozłożyć 15 gier planszowych na 3 półkach, aby na każdej
półce było ich tyle samo? Wykonaj rysunek i dokończ obliczenia.
acja
duk
tyczna
E
plas
15 : 3 =
2
kacja
du
astyc
rozdzielić
Jak
zna
E
pl
24 pionki na 6 grup, aby w każdej grupie było tyle
samo pionków? Podziel pionki na rysunku i zapisz obliczenia.
24 : 6 =
3
cam
i
Jak podzielić 21 uczniów na 3 zespoły, aby w każdym zespole było
tyle samo osób?
21 : 3 =
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 95, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
chowanie
4
Wy
Uczniowie klas drugich wymyślali gry planszowe: strategiczne,
n
izycz
e
logiczne, tematyczne i dydaktyczne.
f
Klasa 2a wymyśliła 20 gier planszowych, tyle samo gier każdego
rodzaju. Ile gier jednego rodzaju wymyśliła klasa 2a? Uzupełnij
rysunek pomocniczy i zapisz działanie.
acja
duk
tyczna
E
plas
GRY
STRATEGICZNE
kacja
du
astyczna
E
pl
GRY
LOGICZNE
GRY
TEMATYCZNE
GRY
DYDAKTYCZNE
Klasa 2b wymyśliła 18 gier planszowych, po 6 gier każdego
rodzaju. Ile rodzajów gier planszowych wykorzystała klasa 2b?
Skorzystaj z rysunku i zapisz działanie.
GRA
GRA
GRA
GRA
GRA
GRA
GRA
GRA
GRA
GRA
GRA
GRA
GRA
GRA
GRA
GRA
GRA
GRA
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 95, s.
zyk
J
ę
ngielski
a
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
In
cia
restaurant
the
j
ę
Za
omputerowe
k
Look, read and match. Popatrz, przeczytaj i dopasuj.
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
1.
John’s restaurant
MENU
MENU
kacja
du
uzyczna
E
m
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
FOOD
Chicken with rice
Soup
Pizza
Spaghetti
Fish and chips
DRINKS
Water
Tea
Juice
Milk
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
MENU
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
s
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Zgłoś jeśli naruszono regulamin