Załącznik 6
Prace dzieci wykonane do wzoru graficznego 1D
Załącznik 7
Joasia napisała znów dwie linie faliste, dolna jest odbiciem lustrzanym.
Paweł też starał się narysować linie faliste.
Załącznik 8
Dziewczynka odwzorowała linie zachowując różnice między nimi
Załącznik 9
Joanna K. początkowo miała trudności z opanowaniem wzoru.
Linia prowadzona jest dokładnie jak we wzorze.
Odwzorowała bezbłędnie prezentowany szablon.
Załącznik 10
Asia na karcie ćwiczeń nie miała problemu z wykonaniem zadań, jedynie w liniaturze wzór potraktowała jako jeden ciągły „szlaczek”
Linia łamana którą narysował Paweł jest wyraźna.
Załącznik 11
Paweł nie mógł sobie początkowo poradzić z zadaniem.
W następnej próbie tego samego dnia wykonał go o wiele lepiej
Asia nie miała problemów z reprodukcją wzorca
Załącznik 12
Tu uwidoczniony jest progres jaki dokonał się w umiejętnościach Pawła K.
Asia nie miała większych problemów z reprodukcją wzorca.
Załącznik 13
Dla Asi to ćwiczenie było bardzo łatwe.
Zadania na karcie pracy dziewczynka wykonała poprawnie
Załącznik 14
Poprawiając wzór w czasie śpiewania kolejnych fragmentów piosenki starał się rysować dokładnie po linii nakreślonej poprzednio.
Ćwiczenia z karty pracy wykonał bardzo ładnie.
38
grzegorz.stano