M2TW Kingdoms - mod Wojny Bałtyckie.txt

(4 KB) Pobierz
To install:
1. Copy unpacked teutonic folder into 'Medieval II Total War' folder
2. Rename the copy to 'baltic'
3. Unpack installation RAR.
4. Copy the contents into 'Medieval II Total War' - allow the system to replace the exact files.
5. Delete map.rwm file and imperial_campaign_regions_and_settlement_names.txt.strings.bin files.
6. Lounch through baltic.bat
7. Enjoy!

INSTALACJA: (Mod pod wersjê 1.05)

1. Za pomoc¹ unpackera (znajduje siê w folderze tools w katalogu g³ównym gry) rozpakowaæ katalog ,,teutonic" (uruchomiæ unpack_all.bat). Potwierdzaæ komunikaty: "yes". Po rozpakowaniu "teutonic" powinien mieæ ponad 2GB (uwaga bo czasem sie nie rozpakowuje ca³kowicie)
2. Skopiowaæ rozpakowany katalog ,,teutonic" z folderu ,,mods" do folderu g³ównego gry i zmieniæ jego nazwê na ,,baltic".
3. Wkleiæ pliki baltic.bat i baltic.preference.cfg do g³ównego folderu gry, zaœ zawartoœæ katalogu ,,data" wrzuciæ do katalogu o tej samej nazwie w folderze ,,baltic". Pliki podmieniaæ.
4. Usun¹æ trzy pliki:
a) map.rwm: baltic -> data -> world -> map -> base
b) imperial_campaign_regions_and_settlement_names.txt.strings.bin
c) export_units.txt.strings.bin: oba znajduj¹ siê w folderze data -> text.
5. Grê uruchamiamy przez plik baltic.bat

¯yczê przyjemnej rozgrywki.

Cechy:

Mapa:

1. Ca³kowita zmiana prowincji. Dodanie oko³o 40, poprawienie nazw i po³o¿enia ju¿ istniej¹cych.
2. Dodanie i modyfikacja wielu rzek.
3. Ca³kowite przemalowanie mapy, realistyczniej rozmieszczone lasy, piêkniejszy krajobraz.
4. Forty sta³e znane z Kampanii Brytyjskiej. S¹ rozlokowane g³ównie w zachodniej czêœci mapy.
5. Grywalna Norwegia i Mongo³owie.
6. Nowe warunki zwyciêstwa.
7. Zró¿nicowana infrastruktura.
8. Wymagaj¹ce armie rebelianckie.
9. Spore koszty rekrutacji i utrzymania jednostek, podwy¿szone koszty budynków, wyd³u¿ony czas budowy, zmniejszony replenish jednostek.

Rozgrywka:

1. Zaimplementowana Ultima AI
2. System walki, kieruj¹cy siê zmniejszeniem ataku jednostek i dopasowaniem si³y ataku oraz obrony do u¿ywanej broni.

Jednostki:

1. Polska - ca³kowicie nowy rooster konceptu Rayokena stworzony przez Vondagara.
2. Nowogród - kilka jednostek z WWMWE: Wojowie, Ruska Gwardia Miecznicza, Ciê¿kozbrojni Miecznicy, JeŸdŸcy Ruscy.
3. Niemcy - Giermkowie, Piechota M³ociarzy, Stra¿ Halabardnicza.
4. Litwa - Jednostki z Lithuania Mod.

Nacje:

Polska - Startuje z bardzo ma³¹ armi¹ i s³abo rozwiniêtymi prowincjami. Posiada jednak ogromny potencja³ ziemi i rolnictwa oraz jednostki zdolne walczyæ zarówno z rycerstwem niemieckim jak i z Mongo³ami.
Zakon Krzy¿acki - Dobra gospodarka i potê¿ne jednostki s¹ dobr¹ podstaw¹ do budowy potê¿nego pañstwa na gruzach s¹siadów i licznych pogañskich rebelii. Zakon musi obserwowaæ uwa¿nie wszystkie fronty, lecz pocz¹tkowo przed Nowogrodem chroni¹ go ziemie rebelianckie, zaœ przed Dani¹ morze.
Litwa - Posiada ogromn¹ i tani¹ w utrzymaniu armiê. Od pocz¹tku zagro¿ona jest przez Zakon Krzy¿acki. Posiada mo¿liwoœæ ekspansji na tereny Rusi.
Niemcy - Posiadaj¹ rozwiniête miasta i zamki (równie¿ fortecê w Magdeburgu) oraz doskona³e ciê¿kie jednostki. Nie s¹ jednak tak mobilni jak Polacy, a topornicze wojska Danii mog¹ powa¿nie im zagroziæ.
Dania - Dobrze rozwiniêta gospodarczo i posiadaj¹c¹ wspania³¹ piechotê ofensywn¹ oraz siln¹ flotê. Musi strzec swoich interesów w ca³ym Basenie Morza Ba³tyckiego.
Norwegia - Œrednio rozwiniêta gospodarczo, posiada siln¹ piechotê ofensywn¹ i spore po³acie Skandynawii do podbicia. Zagro¿ona przez potê¿niejsz¹ od siebie Daniê.
Nowogród - Œrednio rozwiniêty gospodarczo, œmiertelnie zagro¿ony przez Mongo³ów. Posiada piechotê zdoln¹ walczyæ z Litwinami i jazdê, która jest w stanie odeprzeæ najazdy stepowców.
Mongo³owie - Posiadaj¹ potê¿ne armie na starcie i czerpi¹ ogromne zyski z sakiewki króla. Maj¹ bardzo zacofane w rozwoju miasta (wczeœniej przez nich pl¹drowane). Ich si³¹ jest mobilnoœæ, a celem podbój. Ich pó³nocne rubie¿e przejawiaj¹ nisk¹ lojalnoœæ wobec w³adzy. Konflikty z Nowogrodem o Ziemie Wielkoruskie, Litw¹ o Ruœ i Polsk¹ o Wo³yñ s¹ nieuniknione.

UWAGI:
1. Tak bardzo chcia³em urozmaiciæ armie rebelianckie, ¿e nie wystrzeg³em siê oddzia³ów - duchów. S¹ one widoczne, ale mimo to wybaczcie.
2. Brakuje wielu unitcardów. Nie bijcie.  Nie potrafiê ich zrobiæ.
3. Po klikniêciu prawym przyciskiem myszy na Ciê¿kozbrojnych W³óczników dostêpnych w armii Nowogrodu na starcie, gra wyrzuca do pulpitu. Mimo to jednostka prawid³owo wyœwietla siê w czasie bitew - wspomniany bug nie przeszkadza w rozgrywce.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin