klasa 2.docx

(96 KB) Pobierz

OKRES BEZPODRĘCZNIKOWY -WRZESIEŃ

Temat lekcji

Główne zadania

Główne słownictwo i zadania

Materiały

Lekcja 1Lekcja organizacyjna

   Przywitanie się uczniów z nauczycielem

   Śpiewanie piosenki Hello rap

   Zapoznanie (2c) / przypomnienie (2a) z nazwami przedmiotów w klasie

   zapoznanie z systemem mierzenia hałasu Noisometer

   Pożegnanie wszystkich dzieci

Hello, I’m …, What’s your name? How are you today? I’m fine, It’s English, Let’s work and play

chair, desk, school bag, picture, window, door, board

obrazki przedstawiające przedmioty

Noisometer

CD 1

Lekcja 2 Książeczki z instrukcjami

   Śpiewanie piosenki Hello rap

   Zabawa ‘please’ - instrukcje klasowe na zasadach Simon says

   Wykonywanie książeczki

 

Hello, How are you today? I’m fine, It’s English, Let’s work and play

Close your book, listen carefully, make a circle, look at the board, make a line, open your book, take out  your book, raise your hand

 

 

maskotka Lucy the Ladybird

CD 1

obrazki przedstawiające instrukcje klasowe

kartka A4 dla każdego ucznia (historyjka)

kartka do wycinania z obrazkami dla każdego ucznia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UNIT

TEMAT LEKCJI

STR.

FUNKCJE JĘZYKOWE

MATERIAŁ GRAMATYCZNY

SŁOWNICTWO I TEMATYKA

UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE

ZGODNOŚĆ Z NOWĄ PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ

ŚCIEŻKI EDUKACYJNE

Welcome back to Bugs World! - wrzesień

Lekcja 3 – Przywitajmy się ze stworzonkami!

4

Powitanie, pożegnanie się, zastosowanie zwrotu grzecznościowego

 

Wydawanie poleceń

 

Pytanie i odpowiadanie na pytanie, jaki jest dzień tygodnia

 

Pytanie o osoby

 

Nazywanie zabawek, zwierząt, jedzenia i członków rodziny

 

Liczenie w zakresie  

1-7

 

Pytanie o imię

   Tryb rozkazujący

 

   Zdania typu wh- questions

 

   Zdania z podmiotem domyślnym

 

   Zdania z czasownikiem to be i przysłówkiem here

 

   Zdania pytające z czasownikiem modalnym can.

 

   Liczebniki główne

 

   Zdania typu wh-questions

Hello!

Goodbye.

How are you today?

I’m fine.

 

Stand up! / Jump! / Run! / Swim! / Fly! / Stop!

 

What day is it today?
 

It’s Monday / Tuesday / Wednesday / Thursday / Friday / Saturday / Sunday.

 

Who’s this?

It’s … / Here’s … (Lucy the ladybird, Colin the caterpillar, Annie the ant, Buuterfly, Snail, Bee)

 

Can you find …? (animals, food, toys, family members)

 

Liczebniki 1-7

 

What’s your name?

I’m

Słuchanie i mówienie

     Nawiązywanie znajomości, powitanie, przedstawianie się

     Określanie dnia tygodnia 

     Szukanie i nazywanie szczegółów na obrazku

     Liczenie do 7

 

Słuchanie i działanie / ruch

     Śpiewanie piosenek: Hello rap, Days of the week, Bugs World, Tidy up rap

     Wykonywanie poleceń

     Rysowanie własnej twarzy i podpisywanie się swoim imieniem

 

§ kształtowanie u uczniów wiary we własne możliwości

§ kształtowanie postaw takich jak: uczciwość, kreatywność, wiarygodność, wytrwałość, poczucie własnej wartości, szacunek dla innych, ciekawość poznawcza oraz kultura osobista.

§ ukształtowanie systemu wiadomości i umiejętności potrzebnych dziecku do poznawania i rozumienia świata

§ Indywidualizacja nauczania, personalizacja

§ kształtowanie u dziecka pozytywnego stosunku do nauki

§ rozbudzanie ekspresji muzycznej i ruchowej

§ kształtowanie dociekliwości w poznawaniu otaczającego świata

 

Uczeń:

§ komunikuje się w języku obcym

§ rozumie proste polecenia i właściwie na nie reaguje

 

1. Lucy’s new pencil case – wrzesień / październik

Lekcja 4 – Co Lucy ma w piórniku?

 

5

• Powitanie i zastosowanie zwrotu grzecznościowego

 

• Przedstawianie siebie i innych osób

 

• Poznanie nazw    przyborów szkolnych

 

• Wyrażenie posiadania

 

• Odpowiadanie na pytania dotyczące treści historyjki

 

• Określanie

przynależności

 

Pytanie i odpowiadanie na pytanie, jaki jest dzień tygodnia

• Wydawanie poleceń

 

• Wyrażanie umiejętności

 

• Pytanie o pozwolenie

 

• Stosowanie zwrotów grzecznościowych przy wyrażaniu zgody, odmawianiu prośbom, wręczaniu czegoś

 

• Poznanie świata małych zwierząt i owadów

 

• Rozpoznawanie, które ze zwierząt mają skrzydła i ile mają nóg

 

• Pożegnanie

• Rzeczowniki

 

• Czasownik ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin