1. AKTYWNOŚĆ OBYWATELSKA
Współpraca z biznesem
Bollier, David. 1999. Mierzyć wyżej. Historie 25 firm, które osiągnęły sukces, łącząc skuteczne zarządzanie z realizacją misji społecznych. Warszawa. Business Press.
Filantropia - szlachetna pomoc czy złoty interes. Jak przedsiębiorcy w Polsce wspierają działania społeczne. 1999. Warszawa. Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.
Frączak, Piotr. M. Łazarowicz i Tomasz Schimanek. 2001. Wolontariat w biznesie. Warszawa. Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.
Fundusz lokalny. Sposób na zmartwienia darczyńcy i zmagania organizacji społecznych. 1999. Warszawa. Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.
Gasparski, Wojciech, Anna Lewicka-Strzałecka, Bolesław Rok i Grzegorz Szulczewski. 2002. Etyka biznesu w zastosowaniach praktycznych: inicjatywy programy, kodeksy. Warszawa. UNDP Polska.
Gliński, Piotr. 1998. Współpraca organizacji pozarządowych z innymi sektorami. W: Grażyna Skąpska (red.). Opiekuńczość czy solidarność? Kraków. Międzynarodowe Centrum Rozwoju Demokracji,
Grzegorczyk, Adam M. 2003. Sponsoring kultury. Warszawa. Oficyna Wydawnicza ASPRA JR.
Jordan, Paweł. 2002. Społeczne zaangażowanie biznesu. W: Barwy wolontariatu. „Roczniak” 7.
Ptak, Artur. Konkurs o tytuł Dobroczyńcy Roku – raport za rok 1997. 1998.Warszawa.. Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.
Ptak, Artur. Konkurs o tytuł Dobroczyńcy Roku – raport za rok 1998. 1999.Warszawa.. Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.
Ptak, Artur. Konkurs o tytuł Dobroczyńcy Roku – raport za rok 1999. 2000.Warszawa.. Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.
Ptak, Artur. Konkurs o tytuł Dobroczyńcy Roku – raport za rok 2000. 2001.Warszawa.. Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.
Ptak, Artur. Konkurs o tytuł Dobroczyńcy Roku – raport za rok 2001. 2002.Warszawa.. Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.
Ptak, Artur. Konkurs o tytuł Dobroczyńcy Roku – raport za rok 2002. 2003.Warszawa.. Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.
Krzyżanowska, Magdalena. 2000. Wspólne przedsięwzięcia organizacji niekomercyjnych i przedsiębiorstw. W: Magdalena Krzyżanowska. Marketing usług organizacji niekomercyjnych. Warszawa. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego.
Mendza-Drozd, Marzena. 1996. Współpraca z biznesem - Konferencja Forum Inicjatyw Pozarządowych (29-30.06.1996 r.). Warszawa. Fundusz Współpracy, Centrum Informacji dla Organizacji Pozarządowych BORDO.
Odpowiedzialny biznes w Polsce - 100 dobrych przykładów – Raport 2003. 2004. Warszawa. Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Polakowska-Kujawa, Jolanta i Michał Kujawa. 1994. Sponsoring w sferze socjalnej i ochronie środowiska. W: Jolanta Polakowska-Kujawa i Michał Kujawa. Sponsoring - aspekty prawne i gospodarcze. Warszawa. Poltext.
Rok, Bolesław (red.). 2001. Więcej niż zysk czyli odpowiedzialny biznes. Programy, strategie, standardy. Warszawa. Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Rok, Bolesław, Sebastian Stolorz i Domnik Stanny. 2003. Menedżerowie 500 i odpowiedzialny biznes. Wiedza - postawy - praktyka. Raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu opracowany we współpracy z Bankiem Światowym i Akademią Rozwoju Filantropii. Warszawa. Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Sawicka, Anna, Artur Ptak i Jarosław Lepka. 2003. Przedsiębiorca w Krainie Działań Społecznych. Warszawa. Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.
Sekutowicz, Katarzyna. 2001. Sposnsoring – poradnik. Warszawa. Biuro Obsługi Ruchu Inicjatyw Społecznych BORIS.
Sekutowicz, Katarzyna i Katarzyna Kozłowska. 1997. Wszystko lub prawie wszystko o pieniądzach w organizacjach pozarządowych. Warszawa. Biuro Obsługi Ruchu Inicjatyw Społecznych BORIS.
Społeczne zaangażowanie biznesu w Polsce. 1997. Warszawa. Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego.
Społeczne zaangażowanie biznesu w Polsce. 1999/2000. Warszawa. Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego.
Społeczne zaangażowanie biznesu w Polsce. 2002. Warszawa. Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego.
Szmidt, Jacek. 1997. Dobroczynność czy sponsoring. Warszawa. Businessman.
Sznajder, Andrzej. Sponsoring, czyli jak promować firmę wspierając innych. Warszawa. Business Press.
Zarzycki, Marek. 1995. Zjawisko sponsorowania w Polsce - konkluzje z badań (badanie przeprowadzone przez SMG/KRC Poland). Warszawa. Fundusz Współpracy, Centrum Informacji dla Organizacji Pozarządowych BORDO.
Zjawisko sponsorowania w Polsce - raport z badania jakościowego (badanie przeprowadzone przez SMG/KRC Poland). 1995. Warszawa. Fundusz Współpracy, Centrum Informacji dla Organizacji Pozarządowych BORDO.
Zjawisko sponsorowania w Polsce - raport z badań ilościowych (badanie przeprowadzone przez SMG/KRC Poland). 1995. Warszawa. Fundusz Współpracy, Centrum Informacji dla Organizacji Pozarządowych BORDO.
olady